ECS K7S5A og SSE på 0.13 Tbreds
Fra : HM

Dato : 01-12-02 16:23

Officield understøttes de nye cpu´er men desværre kan jeg se
på diverse boards at der er en fejl således at de kun virker med
SSE disablet, diverse hendvendelser til ECS er kun blevet mødt
med tavshed,.... skal vi mon forvente en rettelse ?

HM

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 06-12-02 02:19

"HM" <henrik-mahler@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> SSE disablet, diverse hendvendelser til ECS er kun blevet mødt
> med tavshed,.... skal vi mon forvente en rettelse ?

SSE instruktion understøttes både af intel og AMD prosesser
SSE 2 understøttes af intel og AMD XP 2600 + prosesser.
test hvor SSE 2 understøttes af XP2600. Link:
http://www6.tomshardware.com/cpu/02q3/020826/index.html
Hvem er ECS ?
Venligst Glenn.

Fra : HM

Dato : 08-12-02 01:12

Ja Tbred har SSE ,.... men nævnte bundkort K7S5A fra Elite formår ikke at
bruge denne helt fundamentale ting på de nye 0.13 serier,... så deres
påstand
om at dette bundkort understøtter Tbred 2400+ og 2600+ er en sandhed med
MEGET store modifikationer, (jeg vil kalde det løgn), ok de kan da godt køre
på boardet hvis ellers SSE enables, men dette er jo latterligt,
tilsyneladende et
XP-problem der er rapporter om SSE funktionalitet kørt i W98SE

HM

Glenn Hagedorn <ghagedorn@esenet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3df14c39$0$35848$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...