Hans Staugaard, Sottrup
Fra : Øistein Brennodden

Dato : 01-12-02 15:21

I FT 1803 findes der en Hans Staugaard, 51 år på denne adresse: Sønderborg,
Nybøl, Sottrup, Schnabeck, Grafshaft Reventlou, , , 60, FT-1803. Han er
opført som "Stiefvater". er der nogen der kender mere til denne Hans
Staugaard, hans børn fra tidligere ægteskab osv. Jeg søger i udgangspunktet
opppysninger om en Hans Hansen Staugaard, gift med Helena Møller og tænkte
at der måske var en forbindelse her.

--
Best wishes/med hilsen
Øistein Brennodden

mail: oe.brennodden@c2i.net
web: http://home.c2i.net/brennodden/

Fra : Inger Buchard

Dato : 01-12-02 21:51

"Øistein Brennodden" <oe.brennodden@c2i.net> skrev i en meddelelse
> [...]
udgangspunktet
> opppysninger om en Hans Hansen Staugaard, gift med Helena Møller og tænkte

I FT 1845 Felsted sogn har jeg flg. som nok er næste generation:
Johann Jac. Hansen Staugaard, 39 født i Dybbøl, erhverv ulæseligt
gift med Maria Christina Bahnsen, 43, fraTumbøl i Felsted sogn
Hans Hansen Staugaard, 12, født i Felsted sogn
Hinrich hansenSstaugaard, 10, do.
Maria Cathr. Hans[en)Staugaard, 8, do.
Botilla Hansen Staugaard, 6, do.
Sophia Fireder[ike) H[ansen] Staugaard, 2, do.
Christian Carl H[ansen] Staugaard, 1, do.

mvh
Inger Buchard

Fra : Øistein Brennodden

Dato : 01-12-02 22:13

Spørgsmålet bliver i så fald om Johan Jac. Hansen Staugaard ha søskende,
navnligt Hans Hansen Staugaard