Bodil-priserne!! på TV??
Fra : Casio

Dato : 04-03-01 12:18

Bliver Bodil-prisuddelingen ikke vist på nogen TV kanal??

Martin Kofod
kena@mail.dk
ICQ 33379605

Fra : Esenet nyheder

Dato : 04-03-01 12:30

jo - DR2
kl 18:00 til 20:00

~M²

Fra : Merlin P. Mann

Dato : 05-03-01 11:16

Var der andre end mig, der synes at showet var sådan lidt tæer-krummende???
Susan Himmelblås bud på Oscarvært-komik faldt efter min mening til jorden
med et brag...

Faktisk var det en ret kedelig og uchecket omgang (som da de kører
vinderklippet af Fotograf prisen, før de har afsløret navnet...suk).

Hvorfor kan man ikke lave et bare nogenlunde stiligt show? Det behøver ikke
at være en Oscar-klon, men det behøver da ikke at være pinligt?

MVH Merlin

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 05-03-01 11:39

"Merlin P. Mann" skrev i en meddelelse

> Var der andre end mig, der synes at showet var sådan lidt
tæer-krummende???
> Susan Himmelblås bud på Oscarvært-komik faldt efter min mening til jorden
> med et brag...

Ja, det faldt til jorden med et brag, men jeg tror også det har noget at
sige, at vi ikke sda i salen. Vi er vant til at tingene klapper lidt mere
når det er TV. Det er ikke sikkert at de pinlige episoder og pauserne mellem
deres "vitser" var så laaaande i salen som det virkede på tv....

Under alle omstændigheder så synes jeg faktisk bare det er med til at
understrege, at til Bodil festen er det filmene der er i fokus og ikke et
overgearet show, der tager pusten fra musikken, som tilfældet efter min
mening var ved DMA (danish music awards). Så til bodilfestens store ros skal
lyde, at det er fedt at de kan "nøjes" med at have filmene i fokus...

Kåre

Fra : Erik Mortensen

Dato : 05-03-01 14:36

Merlin P. Mann <merlin.mann@post.tele.dk> wrote:

> Faktisk var det en ret kedelig og uchecket omgang (som da de kører
> vinderklippet af Fotograf prisen, før de har afsløret navnet...suk).

Jeg syntes faktisk Bodil-festerne har en helt unik æstetik, som passer
ret godt til den danske filmscene. Jeg så meget nødig, at man forsøgte
at lave et fladpandet pseudo-amerikanskshow som f.eks. DMA. Det ville
foralvor blive "tæer-krummende", IMHO...

Erik

Fra : Casio

Dato : 05-03-01 15:42

> Var der andre end mig, der synes at showet var sådan lidt
tæer-krummende???

Ja!!! Det var total pinligt dårligt! Og da showet startede og Peter Mygind
prøvede at synge.... for satan hvor var det også pinligt.... Værterne var i
det hele taget ret dårlige.

> Faktisk var det en ret kedelig og uchecket omgang (som da de kører
> vinderklippet af Fotograf prisen, før de har afsløret navnet...suk).

Ja, LOL!! Der var mange fejl i det skod-show....

> Hvorfor kan man ikke lave et bare nogenlunde stiligt show? Det behøver
ikke
> at være en Oscar-klon, men det behøver da ikke at være pinligt?

Jeg kunne godt tænke mig at det kom til at ligne DMA. .... Og at det på den
måde også fik noget mere folkelig interesse. Der er mange der ikke aner hvad
Bodil-prisuddelingen er.
Det er da også lousy at det bliver vist på DR2 - ......eller med sådan et
dårligt show var det sq nok meget godt, men jeg glæder mig til den dag det
ligner DMA, og hvor det bliver sendt på TV2 eller noget, og at det derefter
er noget alle folk snakker om - lige som DMA (det var nemlig fedt)!

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 05-03-01 16:19

On Mon, 5 Mar 2001 15:41:45 +0100, "Casio" <kena@mail.dk> wrote:

>tæer-krummende???

Ja, men nu synes jeg generelt at Peter Mygind appelerer til
tæer-krumning.
For det første fordi han altid skal være sammen med sin moaar, for det
andet, fordi han er rystende dårligt til tv-mediet.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 05-03-01 22:26

"Casio"
> men jeg glæder mig til den dag det
> ligner DMA, og hvor det bliver sendt på TV2 eller noget, og at det derefter
> er noget alle folk snakker om - lige som DMA (det var nemlig fedt)!

Skrub lige af!

(Undskyld, men jeg følte altså sådan inde i mig selv li'som en indre trang til
at sige noget rigtig grimt efter dén svada. Undskyld!)

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 06-03-01 06:23

"Peter Brandt Nielsen" skrev i en meddelelse

> Skrub lige af!
>
> (Undskyld, men jeg følte altså sådan inde i mig selv li'som en indre trang
til
> at sige noget rigtig grimt efter dén svada. Undskyld!)

Jeg havde det på samme måde, men blev enig med mig selv om, at "Casio" nok
bare ville provokere, og derfor ikke fortjente opmærksomhed omkring sine
udtalelser.... men det har han/hun så fået alligevel, så nu vil min afmagt
også ud...... hvordan kan man mene det.....????
Bodilfesten var da på trods af de lidt kiksede jokes - rigtig god - fordi:
Filmen er i centrum og ikke et opkørt show uden indhold.... DMA er god
underholdning, men en prisuddeling der respekterer god musik, det er det
ikke. Måske er der bare flere gode danske film, end der er god dansk
musik....?

Kåre

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-03-01 16:04

"Kåre Weng Madsen" <kwma00@hum.auc.dk> skrev:

> ikke. Måske er der bare flere gode danske film, end der er god dansk
> musik....?

Lige i øjeblikket er det nok ikke helt forkert.

--
Mark