Hente MIDLet via WAP side
Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 01-12-02 11:59

Beklager, hvis dette ikke er det helt rigtige forum, men kunne ikke
finde et bedre alternativ. (Foreslag modtages gerne)

Sagen er den, at jeg sidder og leger lidt med MIDLets til min Nokia
7210. Jeg har kodet flere forskellige og har derefter downloaded dem til
telefonen via den infrarøde port på min bærbar. Problemet er nu, at jeg
har solgt min bærbar og derfor ikke har en infrarød port til min
rådighed. Alternativet er så, at hente MIDLet'en (Jar og Jad fil) via en
Wap side. Men hvordan gøres dette? Nogen idéer?

\Mandal

Fra : Preben S. Nielsen

Dato : 02-12-02 12:06

"Brian Fisker [8900]" <Fisker@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rådighed. Alternativet er så, at hente MIDLet'en (Jar og Jad fil) via en
> Wap side. Men hvordan gøres dette? Nogen idéer?

Prøv på wap.my-symbian.com Held & Lykke!

Preben!

Fra : Kasper Christensen

Dato : 02-12-02 19:22

> [...]
> rådighed. Alternativet er så, at hente MIDLet'en (Jar og Jad fil) via en
> Wap side. Men hvordan gøres dette? Nogen idéer?

Køb i stedet en IRport til din stationære. Jeg har lige købt en 6610 som
er teknisk identisk med din og så med denne IRport til min pc (
http://www.thansen.dk/product.asp?c=105110381&n=443666806&pn=443667193 )

Det virker rigtig godt.

Mvh

Kasper

/PS: Hvad er midlets???

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 02-12-02 22:52

Kasper Christensen wrote:
> Køb i stedet en IRport til din stationære. Jeg har lige købt en 6610
> som er teknisk identisk med din og så med denne IRport til min pc (

http://www.thansen.dk/product.asp?c=105110381&n=443666806&pn=443667193 )

Ville nu gerne have det til at "spille" med Wap

> Det virker rigtig godt.

Gjorde det også med den bærbare...

> /PS: Hvad er midlets???

Små Java-applikationer