Højttaler-N3510
Fra : J W Nielsen

Dato : 01-12-02 09:52

Hej !
Vores 3510 har mistet lyden - dvs. den er meget svag - kunne det ikke være
højttaleren ?
Hvor kan jeg køb en ny - har kigget på forskellige reservedelssider, men har
ikke fundet reservede til 3510 ?

Jørgen Wulff Nielsen

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 01-12-02 10:40

"J W Nielsen" <jwn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej !
> Vores 3510 har mistet lyden - dvs. den er meget svag - kunne det ikke være
> højttaleren ?

Allerførst vil jeg stille et næsten unødvendigt spørgsmål: Der er IKKE
skruet ned for lyden vel !!!

Det kan godt være højtaleren. Prøv at pille højtaleren ud og se om der
sidder noget i klemme mellem højtaleren og hvor den sidder. Jeg har tit
været ude for spåner der har "klistret" sig fast ( der er jo som bekendt en
magnet i en højtaler ).

> Hvor kan jeg køb en ny - har kigget på forskellige reservedelssider, men
har
> ikke fundet reservede til 3510 ?

Hvis du skal købe ny højtaler kan jeg ikke svare på, hvor du kan finde sådan
en - måske er du nød til at købe hele display enheden.

Mvh Lars Bøgvad

Fra : Kasper Christensen

Dato : 01-12-02 11:43

J W Nielsen skrev:
> [...]
> højttaleren ?
> Hvor kan jeg køb en ny - har kigget på forskellige reservedelssider, men har

ER der ikke stadig garanti på den. 3510'erne er da under et år gamle.