MS Windows
briani 27239
XPdk og SP1 ....
Fra : ZipZap

Dato : 01-12-02 07:24

Efter installation af SP1dk kan jeg ikke længere bruge 'Tilføj/fjern Windows
komponenter'. Der mangler en fil.
Andre som har samme problem ?
Har installeret på 3 maskiner med samme resultat.

Fra : pingo

Dato : 02-12-02 17:01

Find filen sysoc.inf
Indlæs den i notepad og sæt ' ; ' foran teksten
msmq=msmqocm.dll,MsmqOcm,msmqocm.inf,,6
vupti - det virker igen !!
Hvad du derved udelukker ved jeg ikke - men
det virker uden at systemet bliver usikkert.

Fra : ZipZap

Dato : 02-12-02 19:57

"pingo" <henfl@hotmail.com> wrote in message news:asg051$r0g$1@sunsite.dk...
> [...]
> vupti - det virker igen !!
> Hvad du derved udelukker ved jeg ikke - men
> det virker uden at systemet bliver usikkert.

Hjalp ikke.

Jeg får stadig at vide at filen msmqocm.dll mangler.

Fra : ZipZap

Dato : 02-12-02 21:20

> Hjalp ikke.
>
> Jeg får stadig at vide at filen msmqocm.dll mangler.

Rettelse: det er filen msmqocm.inf

Fra : mls

Dato : 25-07-03 19:45

Hej, her er et "lidt" forsinket indlæg .

Hvis problemet ikke allerede er løst, gøres følgende:

>Go to Windows\inf. In the right pane scroll down to msmqocm.inf. Right
click it and choose install.
If it isn't listed ...
Go to Windows\inf. In the right pane scroll down to sysoc.inf. Open it
in Notepad and remove this line:
msmq=msmqocm.dll,MsmqOcm,msmqocm.inf,,6
.<

Fundet på google, og virkede for mig.