Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
siden opdateret
Fra : U. Pedersen

Dato : 01-12-02 01:36

Hejsa, jeg har smidt 14 billeder fra November 2002 ind på min side

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : John

Dato : 01-12-02 09:37

"U. Pedersen" <info@digifoto-nord.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa, jeg har smidt 14 billeder fra November 2002 ind på min side
> --

Hej Ulf.

Nu plejer dine indlæg, hvor du præsenterer nye billeder, at være dem jeg
altid glæder mig til at se. Hvad jeg forhåbentlig også har givet udtryk for
før. Men denne gang synes jeg du skuffer mig lidt. Det kan du ikke være
bekendt

http://www.digifoto-nord.dk/november_2002/imagepages/image3.html

Den er vist blevet presset lidt rigelig mht lyset. Der er i hvert fald for
meget støj.

http://www.digifoto-nord.dk/november_2002/imagepages/image8.html
http://www.digifoto-nord.dk/november_2002/imagepages/image9.html

En kedelig himmel ødelægger det ellers spændende motiv.

http://www.digifoto-nord.dk/november_2002/imagepages/image12.html

Dette og de følgende fra Aab's kamp er da kedelige. Er de ikke?

Som regel plejer jeg ikke at kommentere billeder jeg ikke bryder mig om. Men
jeg synes jeg kan tillade mig det i dit tilfælde. Du plejer at præsentere os
for meget bedre. Nu ikke falde i søvn på laurbærrene, vel?
--
MVH
John K Hansen

Fra : U. Pedersen

Dato : 01-12-02 15:36

Hej John

> [...]
>før. Men denne gang synes jeg du skuffer mig lidt. Det kan du ikke være

Det er jeg da ked af

>http://www.digifoto-nord.dk/november_2002/imagepages/image3.html
>
>Den er vist blevet presset lidt rigelig mht lyset. Der er i hvert fald for
>meget støj.

Det kan vi godt være enige om

>http://www.digifoto-nord.dk/november_2002/imagepages/image8.html
>http://www.digifoto-nord.dk/november_2002/imagepages/image9.html
>
>En kedelig himmel ødelægger det ellers spændende motiv.

Her er jeg så ikke enig, da jeg ikke manipulerer med mine billeder,
det du ser er sådan jeg så motivet, og jeg kan ikke vente i flere dage
på at himlen er optimal, så er motivet væk

>http://www.digifoto-nord.dk/november_2002/imagepages/image12.html
>
>Dette og de følgende fra Aab's kamp er da kedelige. Er de ikke?

Jo, men smag og behag.

>Som regel plejer jeg ikke at kommentere billeder jeg ikke bryder mig om. Men
>jeg synes jeg kan tillade mig det i dit tilfælde. Du plejer at præsentere os
>for meget bedre. Nu ikke falde i søvn på laurbærrene, vel?

Tak for konstruktiv kritik.

Fra : max

Dato : 01-12-02 15:41

> Her er jeg så ikke enig, da jeg ikke manipulerer med mine billeder,
> det du ser er sådan jeg så motivet, og jeg kan ikke vente i flere dage
> på at himlen er optimal, så er motivet væk
<snip>
> mvh
> U.P.

http://www.digifoto-nord.dk/november_2002/imagepages/image7.html
Det er godt ud - og det er ikke manipuleret..? mvh max

Fra : U. Pedersen

Dato : 01-12-02 16:10

max skrev:

><snip>
>
>http://www.digifoto-nord.dk/november_2002/imagepages/image7.html
>Det er godt ud - og det er ikke manipuleret..? mvh max

ups, taget med bukserne nede