Hvordan formeres: Crinum thaianum
Fra : Thomas Neumann

Dato : 04-03-01 11:45

Hvordan formeres Crinum thaianum , løgplante med lange blade i
overfladen

tak

thomas

Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 04-03-01 11:57

"Thomas Neumann" <thomas@neumann.dk> wrote in message
> Hvordan formeres Crinum thaianum , løgplante med lange blade i
> overfladen
>

> tak
>
> thomas

Den sætter nye sideløg, lige som andre løgplanter.

Jeg tror at der bare skal noget tålmodighed og godt med næring til, så
sker det af sig selv

Thomas D. Kryger
www.akvariet.dk
www.akvariemarked.dk

Fra : Thomas Neumann

Dato : 08-03-01 11:40

THOMAS D KRYGER....

din besked kan jeg ikke hente... den siger at beskeden er ikke tilgænglig på
serveren...

sender du den lige igen?

Thomas N

Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 08-03-01 12:23

> THOMAS D KRYGER....
>
> din besked kan jeg ikke hente... den siger at beskeden er ikke
> [...]
Prøver igen:

Fra : Thomas Neumann

Dato : 08-03-01 22:21

Mange tak...

Der er et stort løg og nogle mindre små på siden af denne...

Skal jeg skille dem fra hinanden? De små løg har 1-2 blade hvor den store
har 10-12

De vokser fint.

For et par måneder siden dajeg købte den var der 3 blade på.

Thomas

Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 08-03-01 23:43

> [...]
> har 10-12
>
> De vokser fint.
>
> For et par måneder siden dajeg købte den var der 3 blade på.

Hejsa

Vent med at pille løgene af indtil de har fået et par blade mere, men
ellers ja
Da jeg havde de, gik jeg fra at ha' to løg uden blade til at ha' 7 med
masser af blade på et halvt år

Vær lige opmærksom på at de godt kan få meget lange, tykke og store
rødder.
Da jeg første gang, pillede mine op, fik samtidigt lagt mit akvarie
om..... Jeg rev hele skidtet op da jeg hev i den største af dem
Thomas D. Kryger
www.akvariet.dk
www.akvariemarked.dk

Fra : Thomas Neumann

Dato : 09-03-01 14:26

Mange tak - jeg vil vente list endnu med at skille dem.

Det er herligt med denne nyhedsgruppe !

Tak - igen

Thomas Neumann