Erfaringer med Ericsson T300?
Fra : Søren Steen

Dato : 01-12-02 00:32

Den ser umiddelbart lidt legetøjsagtig ud, men holder den?

Fra : GrillBiller

Dato : 01-12-02 11:32

Den er faktisk ret fed... SW er en opdatret version af T68I erens.
og så er der polifonisk ringetoner.

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 01-12-02 12:23

"GrillBiller" <cool@noemailyet.dk> skrev i melding
> Den er faktisk ret fed... SW er en opdatret version af T68I erens.
> og så er der polifonisk ringetoner.
>
> "Søren Steen" <soren@lasersailing.dk> wrote in message

Ok, den mangler Bluetooth, men jeg tror ikke det er særlig savnet i den
målgruppen T300 er tenkt til.

Derimot mangler den kalender, og det irriterer meg skikkelig!!!! Kun en
avtalebok (oppgaver) finnes.

Dette er meningsløst og totalt uforståelig, av en produsent som pleier å
utstyre sine telefoner med en meget god kalender. Helt "på trynet", som vi
sier her i Norge.
Faktisk hadde T300 den kalender i en meget tidlig versjon, men den ble
tatt bort i den utgaven som kom i salg. Til og med minimalisttelefonen T100,
som kommer tidlig i 2003, har en skikkelig kalender. T200 har det... jeg
kommer ikke på hvilken telefon som IKKE har det, av de Ericsson har lansert
de siste par årene, utenom T20.

En god kalenderfunksjon, kan til en viss grad brukes som en slags PDA, og
det er veldig praktisk å kunne se månedsoversikter, for hurtig å finne plass
til avtaler. Ericssontelefonene har også ukesoversikt, der man kan se
varigheten av de avtaler man legger inn som møter (start- og slutt-tid). Men
dette er altså spart bort på T300...

Kan man klare seg med kun en avtalebok, er T300 så absolutt å anbefale!
Glem i så fall min ovenstående tordentale mot å utelate kalender i T300 :)
Har veldig lyst på en selv, men så er det den kalenderen som mangler da...

I løpet av de nærmeste dagene kommer Sonyericsson til å presentere noen få
nye modeller. Forhåpentligvis i tillegg til T100 og T800, som jo allerede er
presentert for verden. Kanskje det kommer en "T300i", -med- kalender?

Mvh

Thorolv Valentinsen