Forsikringspræmie - ublu forhøjelse.
Fra : Glavind

Dato : 01-12-02 00:30

Hej alle.
Har netop modtaget brev fra forsikringsselskabet.
Nuværende præmie for ansvar + sygeforsikring = 971 kr.
Ny præmie = 1425 kr.
Og vi har 2 hunde som er forsikret. Selskabet kan da lige så godt skrive at
de ikke ønsker at forsikre hunde. Og vi har ikke haft nævneværdige udgifter
til dyrlægen.
Dette er hos Provinsforsikring / Alm. Brand.
Kender I et selskab med rimelige priser?
Venlig hilsen
Glavind

Fra : Holm

Dato : 01-12-02 00:34

Glavind <Glavind@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3de949fe$0$201$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> til dyrlægen.
> Dette er hos Provinsforsikring / Alm. Brand.
> Kender I et selskab med rimelige priser?

Jeg har hørt at IF kører et godt tilbud i øjeblikket ( vist også med ekstra
rabat for medlemmer af hundeklubber )..prøv at hør dem ad !

Holm

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-12-02 01:16

"Glavind" <Glavind@tdcadsl.dk> writes:

> [...]
> til dyrlægen.
> Dette er hos Provinsforsikring / Alm. Brand.
> Kender I et selskab med rimelige priser?

Alle forsikringer stiger til nytår. Min mands ulykkesforsikring stiger
fra 400 kroner til 750 kroner, altså en stigning på næsten 100%.

/Trine

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik

Fra : Jacob Nordestgaard

Dato : 01-12-02 11:27

Danske forsikring er dyre eller det samme

Fra : DK Sacala´s Norske S~

Dato : 01-12-02 12:55

Ja som sagt stiger alle forsikringer pr. 1 januar, da der også fra 1. januar
bliver højere erstatninger hvis man skulle komme til skade.

Sidder selv med en sag lige nu, da minmand har været ude foe en ulykke og
hans erstatning ca. bliver 390.000 kr. ellers hvis han var kommet il skade
efter 1/1-02 så ville have været 980.000 kr, så derfor stiger forsikringerne
så meget.

MVH

Gitte

Fra : Punish the deed not ~

Dato : 01-12-02 19:36

On Sun, 1 Dec 2002 00:30:14 +0100, "Glavind" <Glavind@tdcadsl.dk>
wrotd:

> [...]
>til dyrlægen.
>Dette er hos Provinsforsikring / Alm. Brand.
>Kender I et selskab med rimelige priser?

ja men det værste er da at de pludselig kun dækker 80% af regningen ud
over selvrissikoen ! og du må da også have lagt mærke til alle
ændringerne hvor der er mange ting de kun dækker med op til 6000 osv ,
lorteforsikringsselvskab siger jeg bare ! det eneste gode er at de
stadig dækker livsvarigt og i weekenden !

jeg er også på jagt efter et nyt selskab , det kunne være intersant at
høre om andre kender til nogle gode der stadig dækker 100% og
livsvarigt og i weekenderne ?

If you talk with the animals, they will talk with you and you will know each
other.
If you do not talk to them, you will not know them, and what you do not know
you will fear.
What one fears, one destroys.
Chief Dan George

Fra : Michael Frandsen

Dato : 02-12-02 10:24

jeg har Top-Danmark til min flat og der giver jeg ca 950,- incl
sygeforsikring. det er den eneste forsikring jeg har i selskabet og der er
derfor ingen samlerabat

mvh
michael

Fra : Glavind

Dato : 01-12-02 21:47

> [...]
>
> jeg er også på jagt efter et nyt selskab , det kunne være intersant at
> høre om andre kender til nogle gode der stadig dækker 100% og

Ja, vilkårende er væsentlig forringede.
Vi opsiger begge vores og tegner så i andet selskab. Bliver sikkert kun
ansvar derved kan vi spare ca. 2400 kr. / år på denne måde.
Hilsen
Glavind