lidt 80'er forvirring
Fra : Peter Holm

Dato : 30-11-02 22:20

Hejsa,
kan nogen sætte disse kunstnere og numre rigtigt sammen?

Kunstnere:
Reo Speedwagon
Air Supply
Peter Catera

Sangtitler:
I don't want to loose you
I can't fight this feeling
I just died in your arms

--
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk

Fra : Pia.H.

Dato : 30-11-02 22:56

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
> kan nogen sætte disse kunstnere og numre rigtigt sammen?

> [...]

I don't want to loose you - Air Supply
I can't fight this feeling - Reo Speedwagon
I just died in your arms er med Cutting Crew,
så ja, der var lidt forvirring.

Pia

Fra : Peter Holm

Dato : 01-12-02 01:25

> I don't want to loose you - Air Supply
> I can't fight this feeling - Reo Speedwagon
> I just died in your arms er med Cutting Crew,
> så ja, der var lidt forvirring.
>
> Pia

Der er åbenbart tale om forskellige numre - jeg har i hvert fald fundet "I
dont want to loose you" med Reo Speedwagon.
Peter

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-11-02 23:01

Peter Holm wrote:

> Hejsa,
> kan nogen sætte disse kunstnere og numre rigtigt sammen?
>
> Reo Speedwagon

I don't want to loose you

> Air Supply

> I can't fight this feeling

Hvis det skal være en af de tre muligheder, er der jo kun Peter Cetera
tilbage. Ellers ville jeg have skrevet at nedenstående er med Cutting
Crew.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-11-02 23:04

Kim Ludvigsen wrote:

> I don't want to loose you

> I can't fight this feeling

Ups, fik blandet dem rundt i forvirringen. Det er omvendt, som Pia H.
også skriver.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Troels

Dato : 30-11-02 23:23

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
> kan nogen sætte disse kunstnere og numre rigtigt sammen?

Hvad er det for en quiz du er ved at besvare?

/Troels

Fra : Peter Holm

Dato : 01-12-02 01:09

> Hvad er det for en quiz du er ved at besvare?
>
> /Troels

Det var såmen fordi en søgning på de forskellige gav mig blandede svar. Det
var som om de alle havde sunget hinandens numre.
Jeg takker.
Peter

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 14-12-02 04:59

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote:

>"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>>

>Hvad er det for en quiz du er ved at besvare?

Sikkert en quiz for et musikanmelderjob ved at dagblad.

Her er nogle andre gode spørgsmål

David Bowie indspillede i 1968 et demospolebånd med sangen Hermione, men hvilket
pladeselskab skulle have båndet?

Hvad var Pinnacle Records kendt for i sen-70erne?

Hvilket pladeselskab udgav Patrick Cowleys mega-mix udgave af I Feel Love i 1982?

Hvem lavede hittet Slabba-Dubba-Delle under sit borgerlige navn, inden hun tog til
Frankrig og kaldte sig D....... D......?

Hvor kunne man høre Tony Prince' stemme?

-breiler

Fra : Lars Bernau

Dato : 14-12-02 10:51

In article <kdalvuo00ca1b54kv5ddpu5nq826bmov4t@4ax.com>, mibm@image.dk
says...

> Her er nogle andre gode spørgsmål
>
> Hvor kunne man høre Tony Prince' stemme?

På Radio Luxembourg. Tony Prince - The Royal Ruler!!!!!

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Jacob E

Dato : 14-12-02 12:44

"Mikkel Breiler" <mibm@image.dk> wrote in message

> Hvilket pladeselskab udgav Patrick Cowleys mega-mix udgave af I Feel Love
i 1982?

Casablanca

> Hvem lavede hittet Slabba-Dubba-Delle under sit borgerlige navn, inden hun
tog til
> Frankrig og kaldte sig D....... D......?

Mette et-eller-andet, som senere kaldte sig Danielle Deneuve.

Jacob E