Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp til vurdering + råd om
Fra : R.S.J.

Dato : 30-11-02 22:28

Hej Newsgroup

Jeg går med tanker om at sælge mit gamle trofaste spejlreflekskamera,
med henblik på at få råd(sparesammen) til et nyt digitalkamera.
Men da det er omkring tyve år gammelt, aner jeg ikke hvad det er værd nu
om dage. Jeg kan dog huske at det ikke var et kamera i den billige ende,
dengang.
Kameraet blev oprindeligt købt til min daværende hobby
Rovfuglekikkeri/fotografering og er derfor købt som løst kamerahus
Minolta XG1
monteret med en 70 - 220 Kenlock linse.
Kameraet kan køre automatik eller fuldt manuelt.

Mit spørgsmål er: hvad er det værd nuomstunde og er det dumt af mig at
sælge det.

Hilsen

R.S.J.

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 30-11-02 22:41

Man får ikke meget for gamle spejlreflex kameraer i vore dage. Jeg vil tro
ved privat handel kan det indbringe dig 400 kr., højst 500 kr. Alt efter
stand. Hvis du kan finde en køber til det.

Hilsen Hans

Fra : Lars

Dato : 05-12-02 21:10

"R.S.J." <rsj@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> Kameraet kan køre automatik eller fuldt manuelt.
>
> Mit spørgsmål er: hvad er det værd nuomstunde og er det dumt af mig at

Hej R.S.J.
Du kan slå forhandlerpriser incl. garanti - på analogt fotoudstyr - op på
siden http://www.fotomagazin.de/Frames_Fomag02.htm .

Prisen på dit hus sættes til 50 Euro ( 375 Dkr) - Dit objektiv er ikke
vurderet.
Så det er spørgsmålet om du ikke har mere fornøjelse ved at tage billeder
med det.....

med venlig hilsen

Lars