Hvad betyder denne fejlmeddelelse ?
Fra : John Frandsen

Dato : 04-03-01 11:32

Jeg har fået min A2618s, dagen efter fik jeg mit SIM-kort og satte det
selvfølgelig straks i.

Display i tlf. viser:
Fejl. Kontakt SIM-kortleverandør.

Betyder det at der er fejl på SIM-kortet, eller er det blot fordi kortet
ikke er åbnet endnu ?

--
Mvh John

Fra : Hugotit

Dato : 04-03-01 11:38

Der er fordi kortet ikke er åbnet endnu.
Velkommen i klubben

--
Hugotit
hugotit@hotmail.com

Fra : John Frandsen

Dato : 04-03-01 12:07

"Hugotit" <hugotit@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Der er fordi kortet ikke er åbnet endnu.
> Velkommen i klubben

Godt (Eller... ikke så godt
Men godt, for så behøver jeg ikke at spilde mere tid med at vente på Telias
hotline.

I går sad jeg i 1½ time og hørte på at jeg var nr. 14 i køen... Nr. 13 i
køen Nr. 12 i køen...
Det var helt utroligt så lang tid det tog at svancere. F.eks. var jeg nr. 4
i lidt over ½ time.

Endelig var jeg nr. 2 i køen, og så DUT-DUT-DUT-DUT.... blev forbindelsen
afbrudt.
Tror du lige at jeg var arrig! Jeg ringede straks op, men da jeg hørte at
jeg nu var nr. 17 blev røret klasket på med en strøm af eder!

Her til morgen prøvede jeg igen, og kom i kø som nr. 8. Det gik rimeligt
hurtigt med at avancere, og da jeg blev nr. 2 sagde jeg til min kone "Så, nu
bli'r jeg sgu nok smidt ud igen"
10 sekunder efter... DUT-DUT-DUT-DUT.

Skod hotline!

--
Mvh John

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-03-01 12:09

sekunder efter... DUT-DUT-DUT-DUT.

> Skod hotline!

Det er ingen nyhed hos Telia..

Da jeg var kunde hos dem for 2-3 år tilbage,, var de den værste hotline i
Dansk Histore.. Og som jeg kan høre, er det ikke blevet bedre

Fra : Møgelmose

Dato : 04-03-01 14:38

En af mine venner havde også telia før hun skiftede til TDC
Hun var virkelig træt af deres hotline
Hun bor på landet lidt nord for Ålborg og der dækker Telia ikke så hun
bliver smdit på Sonofon SVJH. men de dækker kun med et antennesignal ud af 4
(på en 3210) så det hjalp ikke meget
Hvis hun ringede op og brokkede sig over forsk. ting kunne de godt finde på
at smække på uden grund nogle gange hvis hun ringede op igen lod de bare
være med at tage opkaldet!
En ting mere var at da hun købte den var den låst og det var SVJH den 6 Juli
men de sagde inde hos telia at taletids abonn. førs var registreret den 28
August men hun fik det dog flyttet til den 6 Juli efter at have faxet
kassebonen over til deres Hovedkvarter
Jeg er fandme glad for jeg ikke har TELIA!!!!

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-03-01 14:47

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

heh,, de er så elendige, at man griner dem i laser..

Det er som at sidde der igen... Hvis der ikke lige var noget der ikke passe
supporterne,, smækkede de bare røret på

Fra : spiritus

Dato : 04-03-01 21:53

også skal min lige holde øje med telia\'s cash service, cash som er telia\'s svar på
taletid. Så vidt jeg ved er meningen med taletid, at man ikke kan få regninger,
men hvis du sender beskeder fra cash, stopper den ikke ved 0 kr...nada den
forsætter ned i minus og du kan ikke bruge din telefon før du smider
taletid.....smart gjort Telia. Når forældre køber en telefon til deres børn og får at
vide, de vil ikke få ingen regninger (kun spærret deres telefon he he) så regner
de med at de kan give en telefon til børnene hvor forbruget kan holdes nede,
men næææ nej Telia skal tjene nogle ekstra penge også selv om de må bruge
nogle beskidte metoder (lugter sq af debitel). Nææ jeg er qq glad for Mobilix og
telmore, de virker sq og dem er der \"næsten\" ingen problemmer med :D

Fra : jan steen sørensen

Dato : 05-03-01 07:56

Hvad er problemet? Læs dog om anvendelse af SMS! Der står jo klart at du kan
gå i "minus":

Akset fra hjemmesiden:
En SMS-besked er en TekstMeddelelse, som du skriver via din mobiltelefons
taster – og sender til en anden mobiltelefon. Modtageren vil i sin
mobiltelefon kunne læse din besked – det er en nem og hurtig måde at sende
en kort besked på. Se telefonens brugervejledning hvordan du sender en SMS
med din mobiltelefon.

Det koster 1 kr. at sende en SMS, når du er i Telias dækningsområde – og
1,50 kr. når du er i Sonofons dækningsområde. Du kan se i telefonens
display, hvilket net du befinder dig i.

Telia afregner dine SMS-beskeder hver måned - eller når du har sendt flere
end ti SMS-beskeder. Sender du mange SMS-beskeder, vil du således blive
afregnet flere gange i løbet af en måned.

Når pengene hæves fra din saldo på telefonen, modtager du følgende
SMS-besked: "Du har afsendt SMS. Beløbet er fratrukket. Sluk telefonen for
at opdatere saldo". Telefonens saldo opdateres først når du slukker og
derefter tænder igen.

I visse tilfælde vil din konto kunne gå i minus, f.eks. hvis du taler hele
beløbet op, samtidig med at Telia er ved at afregne dine SMS-beskeder. Telia
vil derfor modregne dette beløb, næste gang du overfører penge til din Cash
telefon.

Bemærk: Selvom din konto er negativ, viser telefonens display en saldo på
0,10 kr.

jan