Philips "Kontakt kundeservice"
Fra : Eigil Meldgaard

Dato : 04-03-01 10:56

Jeg har arvet en philips mobiltelefon der hedder Diva.

Den bad om at få en NCK code, som jeg jeg så prøvede at
taste ind tre gange, nu melder den kontakt kundeservice.

Er der en der har et tip til hvad jeg kan gøre for at kunne
åbne den.

Mvh.
Eigil Meldgaard

eime@worldonline.dk

Fra : John Frandsen

Dato : 04-03-01 11:29

"Eigil Meldgaard" <eime@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> taste ind tre gange, nu melder den kontakt kundeservice.
>
> Er der en der har et tip til hvad jeg kan gøre for at kunne
Har du overvejet at... Kontakte kundeservice

--
Mvh John

Fra : Jonas Christensen

Dato : 04-03-01 14:06

> Jeg har arvet en philips mobiltelefon der hedder Diva.

Det er nok nærmere en Diga... :)

> Den bad om at få en NCK code, som jeg jeg så prøvede at
> taste ind tre gange, nu melder den kontakt kundeservice.
>
> Er der en der har et tip til hvad jeg kan gøre for at kunne
> åbne den.

Når den be'r om en NCK code, så er det koden til at fjerne SIM-låsen med.
Altså den, man kan få udeveret efter 6 måneder.

- Jonas