Vedr. unlock af 3310 og 3310<3315
Fra : Christer \(Esbjerg\)

Dato : 30-11-02 19:51

Hej er der en venlig sjæl herinde der evt. over email-korrespondance vil
hjælpe med sub ?

mvh

Christer / Esbjerg

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 30-11-02 20:03

"Christer (Esbjerg)" <christer@esenet.dk> wrote in message
> Hej er der en venlig sjæl herinde der evt. over email-korrespondance vil
> hjælpe med sub ?

google...

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 30-11-02 20:41

> google...

Der syntes jeg ikke man finder noget, hvad angår 3310->3315

Hvis nogen har et link om hvordan man gør - eller ved hvor man kan downloade
firmware'en til 3315, så sig endelig tid (helst dansk side)

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:asb21s$31m$1@sunsite.dk...

Fra : Morten

Dato : 30-11-02 21:31

Hent den nye version af knok, der er et punkt i menuen under phone settings,
der hedder convert 3310 to 3315 og omvendt..

Så let er det.. Du ska bare have firmware version 5.47 eller højere..

Mvh
Morten

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 30-11-02 23:46

"Esben Sunddal Hansen" <esbenh@v-htx.dk> wrote in message

> Der syntes jeg ikke man finder noget, hvad angår 3310->3315

Undskyld jeg siger det, men tag dig dog sammen! groups.google.com har over
9.300 svar på dette spørgsmål. På en god dag stilles der cirka fire
spørgsmål om Nokia 3310 i disse grupper, fordi folk er for dovne til selv at
lede.

Jeg synes du skal lære at bruge en søgemaskine. Ålborg Universitet har lagt
en god introduktion ud på nettet her: http://www.aub.auc.dk/mileinternet/

--
mvh / k.r.
Kasper Grevsen

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 30-11-02 23:59

"Esben Sunddal Hansen" <esbenh@v-htx.dk> wrote in message

> Der syntes jeg ikke man finder noget, hvad angår 3310->3315

www.google.com -> Nokia "3310 to 3315" vælg link nummer fire. Det var da
ikke så svært, vel?

--
mvh / k.r.