CSS: <code>-ækvivalent
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 30-11-02 19:19

Er der nogen måde ved CSS at specificere, at indrykninger med tabulator
respekteres ?

Det skal bruges til at vise kodeeksempler som

if (condition) {
   do something;
}

Hvis jeg blot loader det i en HTML-side, så blive det

if (condition) {
do something;
}

Jeg er ikke interesseret i at bruge <pre>-elementet, da det er vigtigt,
at for lange linier trods alt brydes, så designet på siden ikke vælter.

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk
if you are competing with the darknet, you must compete on the darknet's

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 30-11-02 20:32

Jesper Stocholm <jespers@stocholm.invalid> wrote in

> [...]
> respekteres ?
>
> Det skal bruges til at vise kodeeksempler som

Brug flg.

code {
   display:block;
   white-space:pre;