MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
standardfil placering
Fra : ps

Dato : 30-11-02 18:04

Jeg prøver at få Excel til at åbne det rigtige
sted, når jeg trykker på "åbn"ikonen, via funktioner/instillinger/fanebladet
standard, og derefter standardfilplacering.
Mine excelfiler ligger i c:\Documents and settings\All users\Delte
dokumenter\Copyexcel - men lige meget hvordan jeg prøver at skrive dette,
siger den at den "ikke kan få adgang til biblioteket.....xxxx" osv.
Hvad kan være galt?
Preben
ps: jeg ved, det hører til under "regneark" gruppen, men der er ingen, der
har svaret. Håber på nogle eksperter gemmer sig her i windows gruppen!

--
m.v.h.

Fra : Leo.E

Dato : 01-12-02 09:59

"ps" <ps@vestnet.dk> wrote in message news:<3de8efeb$0$47416$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> [...]
> ps: jeg ved, det hører til under "regneark" gruppen, men der er ingen, der
> har svaret. Håber på nogle eksperter gemmer sig her i windows gruppen!

er det kun Excel du ikke kan få fat i?

Hilsen: Leo

Fra : ps

Dato : 01-12-02 11:25

> er det kun Excel du ikke kan få fat i?

Ja. Ingen problemer med Word, som jeg godt kan få til at åbne i det
biblioket, som jeg beder den om - som iøvrigt er stort set samme, som jeg
beder Excel om, bortset fra "sidste" mappe derude ("copyword" i stedet for
"copyexcel").
Men Excel nægter mig adgang til dette bibliotek...??
Preben

Fra : Leo.E

Dato : 01-12-02 18:47

"ps" <ps@vestnet.dk> wrote in message news:<3de9e3c2$0$47402$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...

> [...]
> "copyexcel").
> Men Excel nægter mig adgang til dette bibliotek...??

Lyder underligt, men prøv at oprette et nyt bibliotek, og gå så ind i
Excel - funktioner - indstillinger for at ændre filplaceringen til det
nye bibliotek.
Hilsen: Leo