Pro@ccess ISDN, Eicon Diva efter 6 dage ?~
Fra : Tim Pedersen

Dato : 04-03-01 11:33

Jeg er en tilfreds ejere af en Pro@ccess ISDN fra TDC, jeg bruger et Eicon
Diva Ver.2.5, det fungere fint jeg er online 24 timer i døgnet på to
kanaler.

Men Jeg har et meget mærkeligt problem, efter 6 dage hvor jeg er online med
2 kanaler så lukker den ene kanal ned, så skal jeg lige afbryde forbindelsen
og gå online igen og så køre det i 6 dage igen! Jeg kan ikke se nogen
problemer i diverse fejl logs, jeg har kigget i (Winroute).

Er der nogen der ved hvad det kan være der afbryder den ene linje efter 6
dage ?

Tak for hjælpen
--
Tim Pedersen
tim@vibeholm.dk

Fra : Testpersonen

Dato : 04-03-01 19:45

"Tim Pedersen" <tim@vibeholm.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved hvad det kan være der afbryder den ene linje efter 6
> dage ?

Måske TDC selv.. CC havde det med at cutte forbindelsen på deres flatrate
ISDN efter 13 timer eller sådanne noget... :)

Vionic

Fra : Tim Pedersen

Dato : 04-03-01 19:52

TDC afbryder forbindelsen efter 1 time, hvis der ikke er trafik på, det
problem har jeg løst.

Det er kun den ene kanal der bliver afbrudt.

--
Tim Pedersen
tim@vibeholm.dk

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 05-03-01 16:16

Hvordan har du løst det - med noget ping eller lign?

Fra : Tim Pedersen

Dato : 06-03-01 22:14

Jeg tjekker mail på en ekstern server hver 55. minut, med Winroute på
serveren, der findes hvis også nogen program som hedder keepalive til samme
formål.

--
Tim Pedersen
tim@vibeholm.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-03-01 16:25

"Tim Pedersen" <tim@vibeholm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> 2 kanaler så lukker den ene kanal ned, så skal jeg lige afbryde

Mit gæt ville være at en eller anden tæller i Eicon'en løber fuld. Den er
næppe testet under de forhold...
Men jeg ved ikke noget med sikkerhed.

--
Med Venlig Hilsen