MS Windows
briani 27239
Panda Platinum 6.0 + XP Pro. = deaktiverin~
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 30-11-02 15:04

Som overskriften antyder så afbryder Panda min systemgendannelse.
Panda er opdateret til nyeste version.

Jeg vil jo gerne have systemgendannelse til ar virke, i tilfælde af nedbrud.

Er der nogen der har et kvalificeret bud på hvordan jeg får Panda til at
enes med Systemgendannelse?

-M

Fra : Bent Lylloff

Dato : 30-11-02 16:26

> [...]
nedbrud.

> Er der nogen der har et kvalificeret bud på hvordan jeg får Panda til at

Hej.
Jeg har selv haft problemer med Panda Platinium og XP, men efter jeg har
skiftet til Panda Titanium, har der ikke været problemer
MVH
Bent

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 30-11-02 16:41

"Bent Lylloff" <bl@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Hej.

Hej.

> Jeg har selv haft problemer med Panda Platinium og XP, men efter jeg har
> skiftet til Panda Titanium, har der ikke været problemer

Tak for tippet. - Indtil videre er problemet løst ved at nægte Panda adgang
til windows biblioteket.

-M

Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 30-11-02 22:46

Jeg bruger Panda Platinium 7.0 sammen med XP Home Engelsk og har ingen
problemer til jeg ved af med systemgendannelse.

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 01-12-02 13:13

"Peter Elmkvist Snabe" <peter@snabe.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg bruger Panda Platinium 7.0 sammen med XP Home Engelsk og har ingen
> problemer til jeg ved af med systemgendannelse.

Hmm, det lyder sjovt. - Jeg ved min basisversion af Panda er 6.0 Platinum,
men jeg har updateret alt det jeg kan... Jeg forstår det ikke.

-M

Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 12-12-02 19:57

> Hmm, det lyder sjovt. - Jeg ved min basisversion af Panda er 6.0 Platinum,
> men jeg har updateret alt det jeg kan... Jeg forstår det ikke.

Jeg tror, at for at få version 7 skal du opgradere - prøv at se på
www.pandasoftware.com