Script....
Fra : = BuFFer =

Dato : 19-12-00 19:21

Hej !

På min hjemmeside har jeg et script, som undersøger om brugern har flash...
som der efter bliver sendt til en ny side... enten min flash side... eller
en side der fortæller at de ikke har flash...

Jeg mangler et script der tjekker om brugern har flash 5 !!!!
( Skal også kunne sende brugeren til enten den ene eller anden side)

/BuFFer
www.bufferz.net

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 20-12-00 18:53

"= BuFFer =" <som-om-jeg-gidder-@-have-spammail.ha> wrote in message

> Jeg mangler et script der tjekker om brugern har flash 5 !!!!
> ( Skal også kunne sende brugeren til enten den ene eller anden side)

Hej.

Prøv at lave en lille flash-fil i lille størrelse i Flash 5. Denne fil
sætter du så til at sende brugeren videre til den side, hvor du har dit
Flash 5 indhold, og i selve HTML-dokumentet laver du en refresh efter
f.eks. 5 sekunder til en anden side (evt. Flash 5 download).

Det smarte er, at brugere med Flash 5 ikke når at blive stillet videre
af HTML-tag'en, men derimod af Flash-scriptet.

Jeg bruger selv Flash 4 plug-in, og har ikke oplevet nogle Flash-sites
jeg ikke kan se, så om det er muligt at lave en Flash-fil, der KUN kan
vises med Flash 5 skal jeg ikke kunne sige.

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen