Julegaveønske!
Fra : Mette Jensen

Dato : 30-11-02 14:00

Måske skulle jeg ønske mig en ny og mindre kat i julegave?

Kashmir fylder efterhånden en del.......

http://makeashorterlink.com/?V1F923C92

--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Pia J

Dato : 30-11-02 15:24

uha, hvor jeg kan genkende det der...

Felix hjalp mig med at scanne dias i går til deres profiler, det var vældig
"underholdende".

:Pia

Fra : Kate

Dato : 30-11-02 17:05

"Mette Jensen" <chili200@hotmail.com> wrote in

> Måske skulle jeg ønske mig en ny og mindre kat i julegave?

Haha, jeg tror at uanset om du får et større bord eller en mindre kat,
så vil du nok alligevel for problemer med at få lov til at lave lektier

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Helle

Dato : 30-11-02 17:11

"Mette Jensen" <chili200@hotmail.com> wrote in message
> Måske skulle jeg ønske mig en ny og mindre kat i julegave?
>
> Kashmir fylder efterhånden en del.......

> [...]
Jeg tror at uanset om du får et større bord så vil katten skam nok kunne
fylde det hele! Sådan er det i hvert fald her. Og sengen, ja vi skal være
heldige hvis vi kan få lov at være der! Og den er 180*200!
Såå, vi må desværre bare indordne os *g*

/Helle