Gratis SMS
Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 30-11-02 13:42

Jeg forsøger til stadighed at holde min liste over udbydere af gratis
sms over internettet, http://www.vindenand.dk/sendsms opdateret med
brugbare links.

Flere services er desværre lukket i løbet af de sidste par uger, og jeg
er derfor "på udkik" efter nye. Jeg har brugt en del tid på at
gennemsøge forskellige internetsider og har da også fået nogle få links,
men stadig ikke så mange som kunne være ønskeligt.

Derfor: Kender du en gratis service der ikke er listet på
http://www.vindenand.dk/sendsms så brug lige 2 sekunder på at smide mig
en mail med linket så jeg kan få det på listen - til glæde for "os
alle".

På forhånd tak

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Munksoe

Dato : 30-11-02 17:31

Kender du også et sted, hvorfra man kan sende logo?

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 01-12-02 19:25

> Kender du også et sted, hvorfra man kan sende logo?

Tjae... http://www.ringsted.crazydaisy.dk , http://www.sol.dk/lion ,
http://www.tuborg.dk
Eller, dvs. sidstnævnte er ikke helt gratis idet du skal sende en SMS (alm.
takst) for at få logoet.

--
Michael
Send GRATIS SMS til alle danske og udenlandske mobiltelefoner

Fra : Munksoe

Dato : 02-12-02 08:51

Jeg mente: sende eget logo

Hilsen