Kan i hjælpe mig med en pop-up
Fra : omair

Dato : 30-11-02 12:48

Hej jeg er igang med at lave en udfyldningskema på min
hjemmeside. den er næsten færdig men er løbet i et meget stort
porblem. Jeg har bygget skemaet op på den måde at når man er
færdig med at udfyld skemaet skal man trykke på et knap der så
sender skemaet til min email. alt dette fungere perfekt. Jeg
ønsker dog at når man har submit sit skema og trykker på knappen
at der så kommer et pop-up der siger et aller andet. Jeg kan ikke
få det til at fungere!!! kan i hjælpe mig med hvordan jeg skal
lave det.. tak for hjælpen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-11-02 13:26

omair <omair.khan@mail.dk> skrev :

>ønsker dog at når man har submit sit skema og trykker på knappen
>at der så kommer et pop-up der siger et aller andet.

onclick="submit eller hvad der nu står; window.open
('http://dr.dk','popup',
'width=300,height=320,left=500,top=500','focus()' )">

Skal stå på en linje.

Fra : omair

Dato : 01-12-02 02:27

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> onclick="submit eller hvad der nu står; window.open
> ('http://dr.dk','popup',
> 'width=300,height=320,left=500,top=500','focus()' )">
>
> Skal stå på en linje.
> --
> Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
> Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
> skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
> Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Tak for svaret knud

Men jeg kan stadig ikke få det til at fungere, her er den kode jeg
benytter:
td width="1306"><INPUT TYPE = "submit" VALUE="Send skema">
<input type="hidden" name="redirect"
value="http://hjem.get2net.dk/kinky/ds/fuldendt.html">

det må være i value jeg skal ændre noget på tror jeg..

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-12-02 03:33

omair <o_k_p_c@hotmail.com> skrev :

> [...]
><input type="hidden" name="redirect"
>value="http://hjem.get2net.dk/kinky/ds/fuldendt.html">
>
>det må være i value jeg skal ændre noget på tror jeg..

Jeg ved ikke rigtig, hvad der skal ændres, står der ikke noget i
vejledningen til den formmail du bruger?

Ellers må du prøve at putte en onclick på, måske efter "Send
skema", jeg ville ellers tro, at den sidste del af scriptet
skulle gøre det.

Fra : omair

Dato : 01-12-02 13:48

tak for hjælpe, jeg prøver mig frem ;)

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 01-12-02 14:48

> sender skemaet til min email. alt dette fungere perfekt. Jeg
> ønsker dog at når man har submit sit skema og trykker på knappen
> at der så kommer et pop-up der siger et aller andet. Jeg kan ikke

Denne her laver ganske vist ikke en pub-up, den henter en ny side ind i
samme vindue eller eventuelt med en target="_blank" i et nyt normalt vindue,
men prøv det. Den er fra get2net's formmail:

<input type=hidden name="redirect"
value="http://hjem.get2net.dk/........htm">

Erik Ginnerskov
egin@oncable.dk