Nokia 7650 og fuld hukommelse
Fra : Morten

Dato : 30-11-02 03:49

Hej..

Har mig en Nokia 7650, hvor jeg har taget en del billeder og der ligger en
masse andet guf på den... Men nu har jeg et ret stort problem med den. Den
siger hukommelsen er fuld, og at den ikk kan køre programmet og lukker.. Kan
slet ikk komme ind på telefonen.. Eller jo hvis man er heldig vil den åbne
menuen efter ½ time, men hvis jeg fx prøver at gå ind i billeder skriver den
bare at der ikke er nok hukommelse..

Nogle der har haft samme problem, eller kan hjælpe mig med at jeg jeg bruge
min telefon igen..

På forhånd tak..

Mvh
Morten

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 30-11-02 13:11

Heh!

Du skal bare trykke CTRL + ALT + DELETE, indsætte en startdiskette, og
trykke FORMAT C:

Lasse

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 30-11-02 22:51

"Lasse Rønlev" <r@fjerndette.pc.dk> wrote in message
> Heh!
>
> Du skal bare trykke CTRL + ALT + DELETE, indsætte en startdiskette, og
> trykke FORMAT C:
>

> Lasse

Nope, det er på en SPV

Thore

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 01-12-02 00:18

Ups - Sandt!

Min fejl - Sorry :-0

Lasse

Fra : Jochke

Dato : 03-12-02 17:56

"Morten" <morten@funstuff.dk> wrote in message
> Nogle der har haft samme problem, eller kan hjælpe mig med at jeg jeg
bruge
> min telefon igen..

Du må ikke komme under 100kb fri hukommelse ellers fucker den op. Har også
læst at nogen har haft endnu mindre og kunne derefter ikke tænde telefonen
igen.

/Jochke