Skærme
Fijala 3554
Aldi 17" TFT Aktiv XGA Colorfladskærm
Fra : Bjarne Hansen

Dato : 30-11-02 09:07

http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm

For jer der alligevel skal på en forsyningstur
til Tyskland, var det her måske en ide?

479 euro = ca. 3600 kr

Bjarne

Fra : ebbe

Dato : 30-11-02 19:48

"Bjarne Hansen" <bjarne.inger@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm
>
> For jer der alligevel skal på en forsyningstur
> til Tyskland, var det her måske en ide?
>
> 479 euro = ca. 3600 kr

Hvilket betalingskort tager ALDI i Tyskland ?

Fra : JRS

Dato : 01-12-02 13:44

"ebbe" <gebbe@Xmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Bjarne Hansen" <bjarne.inger@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilket betalingskort tager ALDI i Tyskland ?

EC ..
Men da sikkert også VISA og Master ..

MVH
JRS

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 01-12-02 14:27

"ebbe" <gebbe@Xmail.dk> skrev i en meddelelse news:asctnl$hut$1@sunsite.dk...

> "Bjarne Hansen" <bjarne.inger@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilket betalingskort tager ALDI i Tyskland ?
Jeg ved det faktisk ikke. Jeg har selv handlet i flere
Aldi-markeder i Tyskland og betalt kontant hver gang, hvad
det er mit indtryk, at tyskerne også gør- måske også ved brug
af deres egne lokale betalingskort.
Det sikreste er at veksle om til euro herhjemme, men gå udenom
de almindelige banker, der giver en dårlig kurs samt opkræver
vekselgebyr. Jeg kan anbefale f.eks. Københavns Hovedbanegård
hvor kursen er OK og uden gebyr.
Men tag ikke dansk valuta med. De fleste steder nægter de at
modtage den, og hvis de gør, da til en meget ringe kurs.

Måske var det en ide at se tiden an. De fleste Aldi-produkter
som annonceres i Tyskland kommer ret hurtigt i de danske
Aldi butikker;- dog til en lidt højere pris grundet momsforskellen.
I Tyskland er momsen 16%.

Mvh
Bjarne

Fra : A K.

Dato : 01-12-02 22:13

> [...]
> som annonceres i Tyskland kommer ret hurtigt i de danske
> Aldi butikker;- dog til en lidt højere pris grundet momsforskellen.

Den var i Aldi i Danmark i sidste uge, mener det var til 3999,- kr.

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 02-12-02 12:10

"A K." <abk@esenet.dk> skrev i en meddelelse news:asdu1f$ki1$1@sunsite.dk...

> Den var i Aldi i Danmark i sidste uge, mener det var til 3999,- kr.
Ingen tvivl om, at dette tilbud snart vil dukke op igen i Aldi-DK
i lighed med deres PC´er, digitalkameraer mm. og ofte i en mere
avanceret udgave.

Bjarne

Fra : / / dentro / /

Dato : 07-12-02 11:52

"Bjarne Hansen" <bjarne.inger@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

Aldi DK har den nu i 15" udgave til 2799,-
Men er den noget værd? Jeg synes ikke jeg kan finde nogen info om
opdaterinshastighed nogen steder?

/ / dentro / /