LOTR:FOTR Special edition hemmelige afsnit~
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 30-11-02 05:40

....til de af jer der har en US eller UK version - jeg ved dog ikke om det
findes på DK-versionen, da jeg selv har UK-versionen:

Gå til oversigten over alle sporene på dvd'en på både disc 1 og 2 (-
oversigten over scenerne i filmen), og find det allersidste afsnit - hvis du
trykker ned en gang til, kommer der en sjov ikon - vælg den - så kan du se
hhv. teatertraileren for LOTR:TTT og MTV-parodien.
MTV-parodien findes dog ikke på UK-versionen, da den indeholder en del
banden og anden 'beskidt' sprogbrug, og vistnok osse en nøgenscene.

MvH Aragorn_dk

Fra : Sparre

Dato : 30-11-02 11:04

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> MTV-parodien findes dog ikke på UK-versionen, da den indeholder en del
> banden og anden 'beskidt' sprogbrug, og vistnok osse en nøgenscene.

Hermed bekræftet at disse goodies også findes på den danske r2 version. Disk
1: TV parodi Disk 2: TTT bio preview

--
Sparre

EVT SPOILER herunder
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
I det TTT preview ser man ikke en "Enter" som enten marry eller pippin
holder sig fast i ved næsen ?

Fra : Claus Andersen

Dato : 30-11-02 11:28

"Sparre" <christian@NOSPAMsparre.it> skrev i en meddelelse
> [...]
> :
> :
> I det TTT preview ser man ikke en "Enter" som enten marry eller pippin

Jack Black kan virkelig folde sig ud...

Fra : Taba

Dato : 30-11-02 16:52

>I det TTT preview ser man ikke en "Enter" som enten marry eller pippin
>holder sig fast i ved næsen ?

Jo, du har fuldstændig ret! Glæder mig til at se dem folde sig ud

//Taba

Fra : Taba

Dato : 30-11-02 16:54

On Sat, 30 Nov 2002 16:52:25 +0100, Taba <famtaba@tiscali.dk> wrote:

>Jo, du har fuldstændig ret! Glæder mig til at se dem folde sig ud
>
>//Taba

Ups Beklager dette indlæg, skal lige vænne mig til en ny news
reader...

//Taba

Fra : Taba

Dato : 30-11-02 16:55