IR overførelse
Fra : Renè

Dato : 30-11-02 02:12

Hej Gr. er der en derude der har tjek på om hvor jeg kan downloade et
program der kan få min N 5210 til at koble sig på min bærbare igennem
ir-porten ? pc-eren kan godt finde den men den har ikke selv driverne. Håber
i kan hjælpe

mvh. René

Fra : Dan Molberg

Dato : 30-11-02 10:47

"Renè" <rene.ryno.hansen@image.dk> wrote in message
> [...]
> program der kan få min N 5210 til at koble sig på min bærbare igennem
> ir-porten ? pc-eren kan godt finde den men den har ikke selv driverne.
Er der IrDA på en 5210?

Fra : BorreBoy

Dato : 30-11-02 11:26

"Dan Molberg" <beyond@repair.void> skrev i en meddelelse
> "Renè" <rene.ryno.hansen@image.dk> wrote in message
> Håber

> Er der IrDA på en 5210?

Nej.

Fra : Dennis Nielsen [9400~

Dato : 30-11-02 11:47

JO...!!!

\Snip\

Til hårdt arbejde
Nokia 5210 er konstrueret til at yde sit bedste, både ude og inde. Den
indeholder en infrarød forbindelse og giver dataoverførsel ved op til 14,4
kb/s. Den understøtter WAP 1.1, med WAP Push, så du kan modtage nyheder og
e-mail-overskrifter direkte til telefonen.

\Snip\

Taget fra Nokia`s hjemmeside. Desuden har min kammerat en, og den har.....

--
Med Venlig Hilsen / Regards

Dennis Nielsen [9400]

Fra : BorreBoy

Dato : 30-11-02 13:48

"Dennis Nielsen [9400]" <Dennis_Nielsen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kb/s. Den understøtter WAP 1.1, med WAP Push, så du kan modtage nyheder og
> e-mail-overskrifter direkte til telefonen.

Ups. Det beklager jeg meget.

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 30-11-02 17:08

"Dennis Nielsen [9400]" <Dennis_Nielsen@stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> 14,4 kb/s. Den understøtter WAP 1.1, med WAP Push, så du kan modtage
> nyheder og e-mail-overskrifter direkte til telefonen.

Derudover: Læs lige følgende:

Det må man sige er et rimeligt bevis for IrDA'ens eksistens. I sin tid fandt
jeg drivers til Nokia 9000 communicator på Nokia's hjemmeside...!

--
/H3nrik V!

Special thanks goes to Intel for giving me that 1G OverClock
PIV 1.6A, now @ 2.6

Fra : Dan Molberg

Dato : 30-11-02 17:20

> [...]
> program der kan få min N 5210 til at koble sig på min bærbare igennem
> ir-porten ? pc-eren kan godt finde den men den har ikke selv driverne.
Det eneste Nokia har liggende er:
http://www.nokia.com/cda1/0,1080,1091,00.html

Fra : Renè

Dato : 01-12-02 00:01

Hej Dan & Gr, jeg takker for jeres hjælp og håber den virker i morgen, når
jeg bedre kan se (kommer lige fra julefrokost der startede til middag)
Hilsen René

Fra : Renè

Dato : 04-12-02 15:03

Tak det virker