Min kæreste vil ikke være sammen med mig!
Fra : Carina

Dato : 30-11-02 00:39

Hejsa

Jeg har virkelig brug for noget hjælp, jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal
gøre. Jeg har været i et forhold i snart 3år, men min kæreste er lige
pludselig begynte ikke ville have sex med mig (sådan føgler jeg det). Vi har
haft sex 3 gange inde for ca. 3 uger, og det syntes jeg bestemt ikke er
meget, da jeg virkelig godt kan lidt sex. Jeg har prøvet og snakke med ham,
men han siger bare det er fordi han er træt, og andet siget han ikke. Men
jeg ved ikke rigtig om jeg skal hoppe på den. Da han selv godt kan side og
pille ved sig selv og blive stiv, men han spørg aldrig om vi skal hygge når
han gør det. jeg er bare noget så ked af det, og det har jeg også sagt til
ham, men han siger bare, det ved jeg godt.
Hvad skal jeg gøre?? jeg sidder og tænker så mange på det, da jeg virkelig
ikke ved have jeg skal gøre og sige.

Er det meget normal mænd får det sådan??

Mange Hilsner
Carina

Fra : Kuruderu

Dato : 30-11-02 01:05

"Carina" <hfdjsa@hjfifds.dsh> wrote in message
> [...]
> ikke ved have jeg skal gøre og sige.
>
> Er det meget normal mænd får det sådan??

Personligt tror jeg at der ligger noget bag, jeg er selv mand (sidst jeg
kiggede efter ) og jeg tror ikke at jeg ville tilfredstille mig selv
hvis jeg havede en kæreste der gerne vill have sex med mig...

Fra : Bente B. Riis

Dato : 30-11-02 01:38

Carina wrote:

Hej Carina
> Jeg har virkelig brug for noget hjælp, jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal
> gøre. Jeg har været i et forhold i snart 3år, men min kæreste er lige
> pludselig begynte ikke ville have sex med mig (sådan føgler jeg det).

Det var da kedeligt...

<Snippeti-snip>

> Hvad skal jeg gøre?? jeg sidder og tænker så mange på det, da jeg virkelig
> ikke ved have jeg skal gøre og sige.
>
> Er det meget normal mænd får det sådan??

Er din kæreste meget travl og/eller stresset for tiden? Hvis ja behøver
der ikke at være noget galt. - Det kunne også være en tilfældighed - i
perioder har man (i min erfaring altså) mindre lyst til sex end andre.

Men hvis det ikke gør sig gældende, mener jeg som Kuruderu at der meget
vel kan være et problem din kæreste ikke snakker med dig om.

Jeg har lidt svært ved at råde dig - for på den ene side set får I ikke
løst problemet uden at snakke om det - kommunikation er simpelthen alfa
og omega i et forhold imo - men på den anden side findes der også mænd
som bare klapper totalt i hvis man prøver at få dem til at forholde sig
til et problem de ikke er villige til at snakke om.

Jeg tror vi må have nogle mænd på banen her...

Knus
Bente

--
Love doesn't just sit there like a stone; it has to be made, like
bread, remade all the time, made new.

Fra : Henning

Dato : 30-11-02 08:16

Bente B. Riis wrote:
> Carina wrote:
>
> Hej Carina

> Jeg tror vi må have nogle mænd på banen her...

Jeg aner ikke hvad der sker i hovedet på ham, men selv om
jeg som manden i et parforhold får "sex nok" onanerer jeg ved
siden af, det har ikke noget med hinanden at gøre.

Ved trivial-sex, mister jeg mere eller mindre lysten til sex med
min partner, men onanere ikke mere af den grund, jeg skal
åndeligt sparke mig selv til at tage seksuelle initeritativer, hvis
sexlivet består af de samme 3-4 elementer på nøjagtig samme
måde måned efter måned, jeg har besvær med at få rejsning
sammen med partneren, at bevare rejsningen etc. etc. hvis
der "sker for lidt" og det er det samme som de foregående 10-20
gange, så kan det kun lade sig gøre ved samtidig at fantasere om
det der ikke sker og aldrig kommer til at ske med min evt partner,
er partneren én, der er langsom til at komme med, så det begynder
at virke som "en håbløs opgave" giver det mig mindre lyst i tiden
frem over, eller jeg mister totalt lysten til at fortsætte i den aktuelle
situation.

Men noget siger mig, at du vist er en ret fantasifuld elskerinde,
der ikke just er tynget af de store grænser og hæmninger, at du
udtrykker din nydelse aktivt såvel verbalt som kropsligt?
Så hvis det er rigtigt fornemmet, kan jeg ikke se hvorfor din mand
ikke har mere lyst end han aktuelt har, for det er den type kvinde,
der kan få mig til at accelerere mit sexliv.

Som der findes kvinder med en lav libido, findes der tilsvarende
mænd, der sagtens kan gå i længere tid uden at have lyst til sex
At onanere er i den forbindelse ikke et udtryk for sex, men mere
en form for mentalhygiejne, afstressende og beroligende

Men som Bente siger, i er nød til at snakke sammen om det
ellers kan det blive en ond cirkel der kan blive svær at bryde.

MVH
Henning

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 30-11-02 18:58

On Sat, 30 Nov 2002 00:39:00 +0100, "Carina" <hfdjsa@hjfifds.dsh>
wrote:

> [...]
>haft sex 3 gange inde for ca. 3 uger, og det syntes jeg bestemt ikke er
>meget, da jeg virkelig godt kan lidt sex.

skal det forståed sådan at det bare har ståed på i 3 uger eller er det
flere måneder ?

> [...]
>han gør det. jeg er bare noget så ked af det, og det har jeg også sagt til

jamen det kender je godt fra nogen af mine mandelige venner at de sgu
heller ville spille pik ind bolle med derers kærste .... ja jeg ved
ikke hvorfor eller jo nu kendte jeg jo kræsten men borste fra det .

der er jo forskeld på at tage en spiller også genemføre et samleje -
en spiller kan klare med rejsning orgasme aftøring og få ild på en
smøg på 2½ minut også er behovet væk ...

og det ku nok også gå hvis man som jeg har en der vil synes det var
fedt hvis man spurget hende om hun ikke lige ku sprede benenne og lege
ldit med sig selv i mensjeg spiller den af og om hun så kan klare
resten selv.

menjeg ved ikke om der reelt er mange der kan nøjes med så *lidt* :)?

jeg tror man skal kende jeg privat for at komme med en fornuftigt bud
på hvad der skal til...

men det er da noget trist noget for dig -
men bliver det ved så må du jo prioutere om du kan leve med det ellers
må du jo forklare ham at du må ud og ha noget fremmed og hvis han kan
leve med dte jamen så er dendriftsmæsige side af sagen klaret (
ihvertilfælled hvis du er fra Jylland ) sjælender er lidt mere
komplicerede det kan få noget underligt ud af hvad som helst:)

nå men det dægger selvføligt ikke den emotionelle side af sagen ...
hvem ved måske er han bare træt ?
måske er det noget andet ?

>, men han siger bare, det ved jeg godt.
>Hvad skal jeg gøre?? jeg sidder og tænker så mange på det, da jeg virkelig
>ikke ved have jeg skal gøre og sige.

Puhh hvis det ellers har været meget godt mon så ikke det kommer igen
?

>Er det meget normal mænd får det sådan??

ikke fra Jylland !

MvH
BO MM
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Carina

Dato : 30-11-02 19:37

Hejsa

> skal det forståed sådan at det bare har ståed på i 3 uger eller er det
> flere måneder ?

Det har været de 3 uger, men han plejer ikke være sådan, men jeg håber han
får lyst til mig igen.

> [...]
> resten selv.
>
> menjeg ved ikke om der reelt er mange der kan nøjes med så *lidt* :)?

Jeg plejer ikke kun at få så lidt, han plejer altid gerne vil hygge med mig.

> [...]
> ihvertilfælled hvis du er fra Jylland ) sjælender er lidt mere
> komplicerede det kan få noget underligt ud af hvad som helst:)

Jeg er ikke lige den type der gå ud og får noget andet, jeg vil ikke være
sammen med andre end ham. Når man er i et forhold er man ikke sammen med
andre mener jeg. Men jeg vil prøve og snakke med ham igen om det i aften.

> nå men det dægger selvføligt ikke den emotionelle side af sagen ...
> hvem ved måske er han bare træt ?

Ja måske, men kan det stå på hver dag i 3 uger??

> måske er det noget andet ?

Jeg ved det ikke, jeg kan ikke rigtig læse hvad han tænker.

> Puhh hvis det ellers har været meget godt mon så ikke det kommer igen
> ?

Jeg håber da virkelig for jeg vil så gerne være tæt ind til ham og mærke
hans varme krop.

Hilsen Carina

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 30-11-02 20:47

On Sat, 30 Nov 2002 19:37:15 +0100, "Carina" <hfdjsa@hjfifds.dsh>
wrote:

>Det har været de 3 uger, men han plejer ikke være sådan, men jeg håber han
>får lyst til mig igen.

Nåååe hvis i har hold samme i 3 uger og det bare er sølle 3 uger med
bølger på kurven det tror jeg sgu høre med til et hvert forhold på den
ene eller anden måde der kommer sådan perioder - det er selvfølig
træls men sådan er det bare....

>Jeg plejer ikke kun at få så lidt, han plejer altid gerne vil hygge med mig.

jaee.... alle opbrud har selvfølig derres begyndelse men 3 uger hvor i
har haft sex nogen gange ..... men jeg tror nu ikke du behøves at male
fande på vægen

>Jeg er ikke lige den type der gå ud og får noget andet, jeg vil ikke være
>sammen med andre end ham. Når man er i et forhold er man ikke sammen med
>andre mener jeg.

jamen dte mener jeg også men derfor ku det jo godt være du havde et
umæteligt behov der ikke kunne klares ved onani

>Men jeg vil prøve og snakke med ham igen om det i aften.

ja men ellers gi det tid...
prøv at fokusere på noget andet er den så stadigt gal om en måned ja
så....

>Ja måske, men kan det stå på hver dag i 3 uger??

ja-da det er så bare en ting men af uransaglieg årsager så de ting der
kan gå vil gå galt hvis man elsker hianden , det er sgu ikke bare sex

>Jeg ved det ikke, jeg kan ikke rigtig læse hvad han tænker.

måske ved han det ikke nogen gange kan man bare få en sær følse som
sagt måske er han bare træt måske er det ved at gå i lort men efetr 3
år så skal der sgu mere til....

>Jeg håber da virkelig for jeg vil så gerne være tæt ind til ham og mærke
>hans varme krop.

jeg var lige ved at skirve du skulle få dig en nymfe parkit så for du
så meget kærlighed og nærværd at du er ved at kvæles i det men jeg
tror man skal ha ne for at forstå hvad jeg mener
nej nu slår jeg dte måske over i spørg ... det er ikke min mening
jeg ved ikke hvor gamel er du ???
men sådan nogen perioder er der MANGE af i et hvert liv.... jeg kan da
godt huske mit først tab da jeg var 17 verden gik da under.....
menjeg tror sgu det er der hvor man er aflene sammen med et andet
menneske man finder deciplinen i sin kærlighed.....
men i dit sted ville jeg nok prøve som jeg sagde før at tage den lidt
med ro....prøvet at gå lidt op i noget andet finde ud af hvordan man
klare sig selv i sådan en tid - det er stinkens ubehageligt ... men
jeg tror du skal bare sige det til ham som du har det - men hvis han
ikke lægger op til at ville diskutere det mere så tror jeg sgu bare du
skuber ham længer væk ved at øge presset.
og prøv at se tingene i perspektiv 3 uger i mod 3 år
det er 21 dage i mod ca 1100 dage det er ikke meget.

Mv
Bo M Mogensen