GPRS og Telmore HVORNÅR?
Fra : Tom

Dato : 29-11-02 22:09

Hej

Nu har jeg læst utallige gange at telmore "arbejder" på at kunne tilbyde
GPRS til deres kunder. Fint nok men er der nogen her som har den mindste
anelse om en evt. termin på dette?
Sidder her med alle tiders 7650 som kan MMS, WAP, FTP, WWW: e-mail, ICQ osv.
men ikke en sk*d virker før man får GPRS, arrrrgh

End ikke et enkelt lille bitte ord om det på deres hjemmeside.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Frank W

Dato : 29-11-02 22:38

On Fri, 29 Nov 2002 22:08:55 +0100, "Tom"
<tom_christensen@bigfoot.com> wrote:

>Hej
>
>Nu har jeg læst utallige gange at telmore "arbejder" på at kunne tilbyde
>GPRS til deres kunder. Fint nok men er der nogen her som har den mindste
>anelse om en evt. termin på dette?

Da jeg spurte for knap 19 dage siden var svaret følgende

**START**
Det kan jeg skam godt løfte låget lidt for. Der er desværre ingen
tidshorrisont på hvorår TELMORE vil kunne tilbyde GPRS. Det er
selvfølgelig ikke fordi TELMORE ikke vil men der er en del tekniske
udfordringer i det såsom at finde et system som kan taksere GPRS
ordenligt og samtidig bruges sammen med vores nuværende systemer.
Dette er blot en af tingende.
**SLUT**

Surt, da jeg nu sidder lidt og overvejer om man skal skifte til en
udbyder som kan GPRS eller jeg overhovedet har brug for det.

/Frank

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 30-11-02 13:40

Telmore, som jeg repræsentere i dette indlæg, er i princippet klar med
teknikken omkring billing m.m. Men vi afventer at TDC kan/vil tilbyde
det til deres service providere, dette forventes til foråret. Men vi
skal ikke have noget af at love en leveringsdato vi igen og igen må rykke.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 30-11-02 13:42

Telmore - Frank Rasmussen <fr@telmore.dk> wrote in

> [...]
> kan/vil tilbyde det til deres service providere, dette forventes
> til foråret. Men vi skal ikke have noget af at love en

Det lyder dejligt - vi ser frem til det :)

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : Tom

Dato : 30-11-02 14:54

> [...]
> det til deres service providere, dette forventes til foråret. Men vi
> skal ikke have noget af at love en leveringsdato vi igen og igen må rykke.

Kanon, jeg ser frem til at få noget mere glæde ud af min telefon. Håber du
presser lidt på også hos telmore da vi kunder ER kommet ud over det stadie
hvor mobilsnak og SMS er det eneste en telefon skal kunne

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 01-12-02 13:42

"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> wrote in message
> [...]
> det til deres service providere, dette forventes til foråret. Men vi
> skal ikke have noget af at love en leveringsdato vi igen og igen må

Det lyder som et hit, at I arbejder på sagen. Er der nogen idé om
prisniveauet endnu, eller er det ligesom datoen ikke fastsat pga. TDC?

/H3nrik - med en T39m, der _aldrig_ har brugt sit GPRS...!

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 03-12-02 04:56

H3nrik V! [2670] wrote:
> "Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> wrote in message

> Det lyder som et hit, at I arbejder på sagen. Er der nogen idé om
> prisniveauet endnu, eller er det ligesom datoen ikke fastsat pga. TDC?

Det er desvæære samme "surdej"

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 03-12-02 11:19

> Det er desvæære samme "surdej"

Tænkte det nok... Men havde jeg ikke spurgt havde jeg ikke fået svar jo...

/H3nrik!

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 21-12-02 23:25

> [...]

> det til deres service providere, dette forventes til foråret. Men vi
> skal ikke have noget af at love en leveringsdato vi igen og igen må rykke.

"Repræsenterer"

Hvis du "repræsenterer" noget, så gør det med en ordbog.

Mojn, Thomas

--
Be careful;
The toe you stepped on yesterday,

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 22-12-02 00:38

Hej

engineering@boelskifte.dk (Thomas Boelskifte) wrote:

>"Repræsenterer"

>Hvis du "repræsenterer" noget, så gør det med en ordbog.

Hm, har du drukket noget du ikke kunne tåle ? eller ? - Skån os for den
slags utidige bemærkninger! - Hvis man ikke har andet at byde på, så er
det bedst at holde sin mund! - Og iøvrigt er der nok ikke andre der har
bemærket den lille og helt ubetydelige slåfejl.

--
M.v.h. Ole®

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 22-12-02 00:41

"Ole Rasmussen" <newsfeed@melby-online.dk> wrote in message

> [...]
> på, så er det bedst at holde sin mund! - Og iøvrigt er der nok ikke
> andre der har bemærket den lille og helt ubetydelige slåfejl.

Jo, jeg bemærkede det, men forstod på mirakuløs vis Frank Rasmussens svar
alligevel. Man kan jo ikke holde insekterotik på hvad som helst, vel...? ;)

--
/H3nrik V!

Special thanks goes to Intel for giving me that 1G OverClock
PIV 1.6A, now @ 2.6

Fra : Hans Paulin

Dato : 22-12-02 01:39

H3nrik V! [2670] wrote:
> Jo, jeg bemærkede det, men forstod på mirakuløs vis

LOL !!

> Frank Rasmussens
> svar alligevel. Man kan jo ikke holde insekterotik på hvad som helst,
> vel...? ;)

ROFL
Hans

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-12-02 00:42

Thomas, du svarer på et indlæg, der er ved at være en måned gammelt?

>Hvis du "repræsenterer" noget, så gør det med en ordbog.

Hvis du vil debattere folks sprog, så gør det venligst i
news:dk.kultur.sprog. Dit svar har intet med mobiltelefoni at gøre.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Juletilbud for modtagere af nyhedsbrevet - resten af år 2002:
http://www.simlock.dk/nyheder.php

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 14-01-03 05:09

"Thomas Boelskifte" <engineering@boelskifte.dk> wrote in message
> Telmore - Frank Rasmussen <fr@telmore.dk> wrote:

> "Repræsenterer"
>
> Hvis du "repræsenterer" noget, så gør det med en ordbog.

Hold da kæft!!!

Skal vi nu til at vade hinanden over tæerne på grund af en simpel stavefejl.
Nu synker det sku for dybt efter min mening.

Du ved jo hvad manden ville skrive så er det vel godt nok ikke også`?

Steven.

--
Fjern 1977 fra mailadresse hvis du vil sende mail til mig
Remove 1977 from the mailadress if you wish to send me mail directly.

Fra : KGB

Dato : 18-01-03 22:00

"Steven Nybo Andersen" <steven1977@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Hold da kæft!!!

Rolig nu. Hvis du svarer på så gammel en tråd, så sørg lige for at læse de
andre svar. Så burde det gå op for dig, at du ikke bidrager med noget nyt,
og derfot er din kommentar var yderst unødvendig da temaet for længst er
uddebateret.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 23-01-03 03:14

"KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> wrote in message

> [...]
> og derfot er din kommentar var yderst unødvendig da temaet for længst er

Taget til efterretning. Min pointe var bare at man skal gå efter bolden ikke
manden.
Det er min klare holdning at der på NG'erne (dk.snak o.s.v. undtaget) er alt
for mange folk der har travlt
med at irettesætte andre på grund at små fodfejl istedet for at holde sig
til det det hele handler om
nemlig at få en god diskution og en meningsudveksling på højt plan. Det
synes jeg er dårligt for det
udvander jo lysten for newbies (som vi alle har været) til at komme til orde
hvilket jeg synes er meget forkert.

mvh: Steven

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 01-02-03 02:45

Steven Nybo Andersen <steven1977@privat.dk> wrote:

> [...]

> synes jeg er dårligt for det
> udvander jo lysten for newbies (som vi alle har været) til at komme til orde

Og som ophavsmand til dette, vil jeg gerne undskylde til alle.

Det var totalt idiotisk, at jeg skrev som jeg gjorde.
Undskyld til alle!

Hilsen Thomas