Noget nyt om Kashmir?
Fra : Jamie Fame Flame

Dato : 29-11-02 21:22

Nogen der har noget nyt om Kashmir at fortælle?

Fra : Henrik Johansen

Dato : 29-11-02 21:45

Tjaa.. der kommer et nyt album til næste år..

Du kunne tjekke www.kashmir.dk

Rock on!
Henrik

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-11-02 21:55

Jamie Fame Flame <xsoren@lasersailing.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3de7cb83$0$206$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Nogen der har noget nyt om Kashmir at fortælle?

______

Øhhhh. Jov, der var vist et angreb fra den Pakistanske side på et
hindu-tempel, for få dage siden. Men hvad har det med musik at gøre???

Hilsen Åge

Fra : Leon Jessen

Dato : 29-11-02 23:22

"Åge Halldorsson" skrev:
> ______
> Øhhhh. Jov, der var vist et angreb fra den Pakistanske side på et
> hindu-tempel, for få dage siden. Men hvad har det med musik at gøre???
>
> Hilsen Åge

Hey Å-man...

Tag en kigger på (http://www.sonymusic.dk/kashmir/kashmir/html/main.html) og
bliv oplyst
Det er kvalivarer...

--
Mvh. Leon
Se mere på: www.leonjessen.dk

Fra : Mikkel Winther

Dato : 30-11-02 09:28

Åge Halldorsson was quoted out of context:

*LOL*

m.
--
"I couldn't believe that she knew my name. Some of my best friends didn't
know my name."

Fra : Claus \"BonZo\" Jako~

Dato : 30-11-02 17:57

*LOL*

Aage, aage, aage........Hvad skulle vi dog gøre uden dig......

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-12-02 06:07

Claus "BonZo" Jakobsen <bonzo@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3de8ee01$0$5756$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> *LOL*
>
> Aage, aage, aage........Hvad skulle vi dog gøre uden dig......

_____

Ja, vi skal da have lidt sjov engang i mellem, ikke? _ Jeg aner faktisk ikke
hvad Kashmir er for en ting.

Hilsen Åge

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 04-12-02 14:05

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
> Ja, vi skal da have lidt sjov engang i mellem, ikke? _ Jeg aner faktisk
ikke
> hvad Kashmir er for en ting.

Hvorfor springer du så ikke bare tråden over? Jeg kan iøvrigt oplyse, at
Kashmir er et af Danmarks førende rockbands, og at du næppe vil synes om
deres musik.

/Nikolaj

Fra : Sune Salminen

Dato : 03-12-02 01:18

Jamie Fame Flame wrote:
> Nogen der har noget nyt om Kashmir at fortælle?

Gruppen tager til London i dag for at mødes med ham der skal producere deres
nye plade. Alt materiale skulle være indspillet.

-Sune

Fra : -V-

Dato : 03-12-02 10:08

"Sune Salminen" <salminen@yournigerianspamcrap.doktor.dk> skrev i en
meddelelse > Gruppen tager til London i dag for at mødes med ham der skal
producere deres
> nye plade. Alt materiale skulle være indspillet.

Ihh, altså!!
Sune, du er jo en fontæne af viden om Kashmir!
Næhh, en sprudlende gejser af information!!!!

Hvor har du det dog fra - det har vel ikke noget at gøre med, at du mænger
dig med de unge, smukke og ikke mindst rige rockmusikere, som gerne færdes
på V-bro?

Lad endelig al info re. Kashmir flyde til gruppen, ok? - thx.

-V-

Fra : Sune Salminen

Dato : 03-12-02 20:18

-V- wrote:
> [...]
>
> Ihh, altså!!
> Sune, du er jo en fontæne af viden om Kashmir!
> Næhh, en sprudlende gejser af information!!!!

Heh heh, det er alt hvad jeg ved. Men måske kan jeg lokke lidt mere ud af
dem via email. Vi får se.

> Hvor har du det dog fra - det har vel ikke noget at gøre med, at du
> mænger dig med de unge, smukke og ikke mindst rige rockmusikere, som
> gerne færdes på V-bro?

Rige? *LOL*

Jeg skriver, hvis jeg hører mere.

-Sune

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 04-12-02 00:16

"Sune Salminen" <salminen@yournigerianspamcrap.doktor.dk> wrote in message
> Gruppen tager til London i dag for at mødes med ham der skal producere
deres
> nye plade. Alt materiale skulle være indspillet.

Fedt at høre, især fordi du plejer at have kilderne på plads på den front.
Bare lige en undren: Plejer man ikke at have produceren i studiet når man
indspiller?

/Nikolaj

Fra : Sune Salminen

Dato : 04-12-02 01:46

Nikolaj Borg wrote:
> [...]
>
> Fedt at høre, især fordi du plejer at have kilderne på plads på den
> front. Bare lige en undren: Plejer man ikke at have produceren i

Hej Nikolaj.

Kashmir har denne gang arbejdet i deres eget nye studie/øvelokale (der er
lækre billeder af det på deres hjemmeside...savle) og selv indspillet alting
på Pro Tools gear. Så jeg går ud fra at de har taget deres harddisk(e) med
til udlandet og installeret dem i producerens studie. Sådan kan det jo også
gøres!
Jeg vil lige prøve at finde ud af hvad det er han hedder, ham produceren.

-Sune

Fra : Sune Salminen

Dato : 05-12-02 16:33

Sidste nyt:

Produceren de har fundet hedder John Cornfield, og har sit studie i en
gammel savmølle i Conwall i Sydengland. Han har før bl.a. lavet Supergrass
og Muse, og rygtet vil vide at det også var ham der producerede Stone Roses'
Fools Gold EP. http://www.sjpdodgy.co.uk/cornfield/cornfield.html - fandt
lige denne link - jeg kan se at Kashmir lige får en bemærkning med på
falderebet
Pladen skal mixes færdig hos Cornfield's ven Tim Young som har studie i
London. Drengene kommmer efter sigende tilbage til København inden jul, så
mon ikke pladen er på hylderne i løbet af Januar/Februar?

-Sune

Fra : Sune Salminen

Dato : 05-12-02 16:35

Sune Salminen wrote: