Ekstern stylesheet virker ikke efter uploa~
Fra : Bo Rattenborg

Dato : 29-11-02 19:19

Underligt, mit stylesheet virker ikke efter upload.

Jeg linker til det via:
<LINK REL="StyleSheet" HREF="inc/setup/styles/style.inc" TYPE="text/css">

Og stien findes, og er som skrevet også med små typer.

Nogen idéer til hvad der kan være galt ?

Mvh
Bo

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 29-11-02 19:36

"Bo Rattenborg" <bo.rattenborg@[no spam]mail.dk> writes:

> [...]
>
> Og stien findes, og er som skrevet også med små typer.

> Nogen idéer til hvad der kan være galt ?

Det ville være meget nemmere at svare på hvis man kunne se siden.
Har du en URL?

Stien til stylesheetet er relativ. Er du *sikker* på at den ligger det
rigtige sted i forhold til html-filen linket står i? Det er umiddelbart
det eneste jeg kan se der kan have ændret sig ved upload, hvis du bruger
samme browser (og jeg antager at det virkede før upload :).

/L

Fra : Bo Rattenborg

Dato : 29-11-02 21:00

> Det ville være meget nemmere at svare på hvis man kunne se siden.
> Har du en URL?

selvfølgelig, sorry

http://www.easa003.dk/003/admin_exchange.php

> [...]
> det eneste jeg kan se der kan have ændret sig ved upload, hvis du bruger
> samme browser (og jeg antager at det virkede før upload :).

Samme browser, og det virker fint nok lokalt, så jeg tænker at det må være
noget med stiangivelsen i windows vs. unix eller lign.

Bo

Fra : RoJo

Dato : 29-11-02 20:49

"Bo Rattenborg" <bo.rattenborg@[no spam]mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og stien findes, og er som skrevet også med små typer.
>
> Nogen idéer til hvad der kan være galt ?

Så vidt jeg ved skal filen hedde style.css og ikke style.inc

Fra : Bo Rattenborg

Dato : 29-11-02 21:06

"RoJo" <ronnij@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> "Bo Rattenborg" <bo.rattenborg@[no spam]mail.dk> skrev i en meddelelse

TYPE="text/css">

> Så vidt jeg ved skal filen hedde style.css og ikke style.inc

Jeps, det var det der gjorde det, men det virker underligt nok lokalt ?

Takker