Intel BOXD845PEBT (Blue Mountain 2, 845PE)~
Fra : Nicolai Buch-Anderse~

Dato : 29-11-02 18:55

Hej

Er der nogle der har købt et Intel BOXD845PEBT bundkort (Blue Mountain 2,
845PE Chipset) fra Midt-Data og kan fortælle mig om den version de sælger er
med optisk og coaxial lydudgang?

På Intels hjemmeside ser det ud som om at alle udgaver af dette bundkort har
de to udgange, men for at være på den sikre side skrev jeg en email til
Midt-Data og spurgte dem. De sagde nej, deres udgave var ikke med de to
udgange. Det undre mig?!

ITButikken sælger også dette bundkort, for nogenlunde samme pris. Deres
bundkort har de søgte udgange, men jeg kender ikke rigtigt forhandleren. Er
der nogle af jer der har nogle gode/dårlige erfaringer med ITButikken? Jeg
synes deres hjemmeside virker temmelig rodet og de var tre dage om at svare
på en email. Men de er måske gode nok alligevel?

Mvh.

Nicolai

Fra : Petersen_Michael

Dato : 01-12-02 11:19

Nicolai Buch-Andersen skrev i meddelelsen
<3de7a9d3$0$172$edfadb0f@dread13.news.tele.dk>...

> [...]
>synes deres hjemmeside virker temmelig rodet og de var tre dage om at svare
>på en email. Men de er måske gode nok alligevel?

jeg har handlet med IT butikken uden problemer..

og nej jeg har ikke aktier i butikken --
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg

Fra : Nicolai Buch-Anderse~

Dato : 02-12-02 23:47

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> wrote in
message news:ascnmu$hl$1@sunsite.dk...

> jeg har handlet med IT butikken uden problemer..
>
> og nej jeg har ikke aktier i butikken --

Fint. Mange tak for svaret.

Kender du (eller nogen anden for den sags skyld) til hvordan de er at tale
med hvis en vare skal returneres pga. en defekt eller lignende? Det er mest
sådanne situationer jeg er nervøs for.

Mvh.

Nicolai