Falling Down i aften på DR1...
Fra : Devast8or

Dato : 29-11-02 18:20

.... kl. 21:30 til 23:20 til dem af jer der ikke har set det :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : psycrow

Dato : 29-11-02 23:15

Aldrig har jeg set så stort et overforbrug af accent-tegn i en oversættelse.
Det var ikke mange gange der stod "den", hvor vedkommende ikke havde sat
accent-tegn ovenpå.

Fra : Devast8or

Dato : 29-11-02 23:58

Heh, det lagde jeg ikke mærke til. Menjeg lytter også mere til hvad der
bliver end hvad der står. Oversættelser er alrig helt det samme :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Prestij

Dato : 30-11-02 00:50

Heeeeeeeeeyyyyyyy manden kan engelsk )

Fra : Devast8or

Dato : 30-11-02 00:57

LOL, det påstår jeg da at kunne.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Jeppe M

Dato : 30-11-02 13:01

stadig en skøn film

citater her:
http://us.imdb.com/Quotes?0106856

/JeppeM

Fra : Rasmus A. N.

Dato : 30-11-02 15:01

"Jeppe M" <jeppem@gjk.dk> skrev:

> stadig en skøn film

Jeg har set den 3 gange, og jeg bliver mere og
mere vild med FD. Overvejer at købe den for
99,- (Code2) ved DVDoo.com.

--
Best Regards: Rasmus.
My homepage: www.spectrus.dk - lidt af hvert.