se lige på disse koder .....problemer med ~
Fra : thomas V

Dato : 04-03-01 10:55

fortæl mig lige hvorfor disse frames ikke vil vises i explorer.
Den siger den ikke kan finde siderne..

har det noget med bacjkslash foran sidernes navne, altså de som
ligger i frames?

Her kommer koderne:

<frameset rows="106,*" frameborder="NO" cols="*" border="0"
framespacing="0" bordercolor="#FF00FF">
<frame name="top" scrolling="NO" noresize src="/top.htm" >
<frameset rows="*,26" frameborder="NO" border="0"
framespacing="0" cols="*">
<frameset cols="*,80" frameborder="NO" border="0"
framespacing="0">
<frame name="mainFrame" src="/main.htm">
<frame name="rightFrame" scrolling="NO" noresize
src="/menuright.htm">
</frameset>
<frame name="bottom" scrolling="NO" noresize
src="/bottom.htm">
</frameset>
</frameset>

Fra : THOMAS VESTERGAARD

Dato : 05-03-01 22:45

Hej.

Jeg slettede programmerne, og instalerede dem igen.

Derefter prøvede jeg påny, og nu virker det igen, nu er det bare et
spørgsmål om det holder til jeg er færdig med mit projekt ?

Tak for al den hjælp , eller gode ideer som er dukket op, jeg må sige jeg er
overrasket over engagementet her i gruppen, det er for fedt !

Det er nok ikke det sidste problem, såe håber I kan hjælpe mig igen, jeg vil
selvfølgelig hjælpe jer selvom det virker til at hvad jeg kan , kan I

Med venlig hilsen Thomas