MS Windows
briani 27239
Problemer i xp
Fra : Dennis

Dato : 29-11-02 17:40

Jeg har i den sidste tid oplevet en noget mærkelig problem under xp. Jeg har
bla speedfan til at starte op sammen med windows.

Nogen gange sker der det at speedfan bliver startet op og så sker der ikke
mere. Hele maskinen hænger. Jeg har prøvet at afinstallere programmet men
det samme sker alligevel så jeg tror ikke det kan være det program.

Hvad kan ellers være årsag til at maskinen pludeselig hænger? Jeg skulle
have alle de nyeste update.

Maskinen: AmD 1333, K7S5A (har update bios), 256 mb ram, Geforce 2 (har
prøvet at skifte driver).

Er der nogen der har et kvalificeret bud på hvad der kan være i vejen?

Dennis

Fra : Ole C

Dato : 29-11-02 20:54

Dennis skrev blandt andet:

> Nogen gange sker der det at speedfan bliver startet op og så sker der
> ikke mere. Hele maskinen hænger.

Jeg har oplevet det samme - tror det drejer sig om noget
strømstyringshalløj.
Det hjalp at trække stikket ud så computeren blev helt strømløs - vente
nogle sekunder - og sætte stikket ind igen. Altså med computeren i "slukket"
tilstand, vel at mærke.
Derefter var alt helt normalt - og fortsatte med at være det.
--
vh
Ole C