MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
program til at se dvd
Fra : Mads Elkjær Husted

Dato : 29-11-02 12:50

Hej Ng

Ved ikke lige om man skal spøge har, men hvor finder jeg et program til at
se dvd-flim?

--
Mads

__________________________________________________________ Mads Husted ICQ#:
168449618 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : [DK]XoDeus

Dato : 29-11-02 13:12

Hvis der ikke fulgte noget med dit drev så vil jeg anbefale Dig at prøve
kigge på den indbyggede DVD funktion i Windows Media Player 9.
Eller se på denne her side: (jeg googlede den med : Free DVD Player
Download)
http://www.dvdsoft.net/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=1&or
derby=titleA

Med venlig hilsen

Mariusz Cielecki

Fra : Karin Hansen

Dato : 29-11-02 13:37

PowerDVD http://kickme.to/FOSI

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-11-02 18:16

"Karin Hansen" <krh@post.dk> skrev :

>PowerDVD http://kickme.to/FOSI

Det er vist ikke helt lovligt at bruge, så hold den slags ude fra
en gruppe, der gerne skulle gå for at være seriøs.

Hvis folk vil bruge ulovlig software, så må de selv finde ud af,
hvor det er eller finde en gruppe, der er beregnet til den slags.

Fut: news:dk.admin.netikette

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 29-11-02 13:44

Det er altid godt at søge på tucows.dk http://search.tucows.com/search

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 29-11-02 14:32

"Mads Elkjær Husted" <Mads_husted@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Ng
>

> Ved ikke lige om man skal spøge har, men hvor finder jeg et program til at
> se dvd-flim?

Hej Mads

Prøv at søge på www.google.com

med ordene: freeware dvd-player windows