tekst OMKRING tabel
Fra : Kasper Katzmann

Dato : 29-11-02 12:34

Jeg vil gerne lave et design der ser ud som det her:
http://www.katzmann.dk/xmp.gif

Som det ses på billedet, er der en tabel i højre side. Dette er en menu der
viser underliggende
sider i.f.t. den side man står i. Jeg vil gerne have at teksten følger
kanten af denne menu.
Ligesom når man sætter align="center" på IMG.

Kan man det og hvordan?

Mvh
Kasper K

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-11-02 12:42

Kasper Katzmann skrev:

> Jeg vil gerne lave et design der ser ud som det her:
> http://www.katzmann.dk/xmp.gif

Brug <div style="float right;">...din menu her...</div>.

> Som det ses på billedet, er der en tabel i højre side.

Det er ikke umiddelbart til at se at det er (eller skal være) en
tabel. Det kunne være en liste af en art - eller bare tekst på
flere linjer. Pointe - brug ikke tabeller til hvad som helst.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : gitte

Dato : 29-11-02 14:00

> Ligesom når man sætter align="center" på IMG.
>
> Kan man det og hvordan?

prøv at kigge her, her har jeg lavet det på teksten omkring et billede, men
henvisningen kan ligeså godt bruges på en tabel.

gitte

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 29-11-02 14:12

> prøv at kigge her, her har jeg lavet det på teksten omkring et billede,
men
> henvisningen kan ligeså godt bruges på en tabel.

Kigge hvor?

Fra : gitte

Dato : 29-11-02 18:00

"Kasper Katzmann" <kasper@FJERNESkatzmann.dk> skrev i en meddelelse
> men
>
> Kigge hvor?

http://www.flexit-design.dk/flydende_billede.htm

her selvfø´lig

gitte

Fra : gitte

Dato : 29-11-02 14:39

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-11-02 14:48

gitte skrev:

> prøv at kigge her, her har jeg lavet det på teksten omkring et
> billede, men henvisningen kan ligeså godt bruges på en tabel.

Hej Gitte. Du kan ikke sende binært materiale eller html-
formaterede indlæg i en nyhedsgruppe. Læg dine eksempler op på en
webserver, så kan alle se dem.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : gitte

Dato : 29-11-02 18:01

> Hej Gitte. Du kan ikke sende binært materiale eller html-
> formaterede indlæg i en nyhedsgruppe. Læg dine eksempler op på en
> webserver, så kan alle se dem.

det ved jeg godt, jeg havde bare glemt linket

gitte