Problem i Winfamily
Fra : dannebrog

Dato : 29-11-02 12:27

Jeg har et problem i Winfamily, og vil gerne vide, om andre har oplevet det
samme.

Min tip-oldefar var gift to gange; uheldigvis med to søstre, hvoraf den
første er min tip-oldemor.

Når jeg så vil have vist på skærmen en tavle med alle blosdlægtninge, går
det fint, men når jeg udprinter denne tavle, mangler min oldefars mormor og
hendes slægt.

Det er jo vildt irriterende, fordi en af de ting, jeg synes virkeligt godt
om ved Winfamily netop er muligheden for at få en tavle med alle
blodslægtninge.

Kan andre programmer lave sådanne tavler? - Altså ikke alle personer i
databasen, men over alle slægtninge til en given person.

m.v.h.

Ulrich

--
Ulrich Alster Klug
København - Denmark

http://www.dk-yeoman.dk
dannebrog@dk-yeoman.dk

Fra : dannebrog

Dato : 29-11-02 12:30

Glemte at skrive, at jeg bruger den nyeste udgave af Winfamily, hentet på
Winfamilys hjemmeside.

--
Ulrich Alster Klug
København - Denmark

http://www.dk-yeoman.dk
dannebrog@dk-yeoman.dk

Fra : Bent Mortensen

Dato : 29-11-02 13:36

Hej
har du sat børnene under de rigtige Moder
jeg har ingen problemer i samme program

venlig hilsen
Bent Mortensen

Fra : Ole P. Bielefeldt

Dato : 29-11-02 12:51

> [...]
>
> Kan andre programmer lave sådanne tavler? - Altså ikke alle personer i
> databasen, men over alle slægtninge til en given person.

Har du prøvet i Family Tree Maker, den mener jeg helt bestemt kan det der?

Marker at du ønsker dobbelte personer med, hver gang de optræder.

--
Ole P. Bielefeldt
Ry, Denmark

Fra : dannebrog

Dato : 29-11-02 18:11

Hej Ole!

Nej, FTM kan ikke lave en tavle med alle slægtninge til en tilfældigvalgt
person fra databasen, d.v.s. en tavle, hvor man får både personens egen
efterslægt, ham selv, hand forfædre og deres efterslægt igen - alle med
eller uden ægtefæller, som man måtte foretrække.

Med venlig hilsen

Ulrich

--
Ulrich Alster Klug
København - Denmark

http://www.dk-yeoman.dk
dannebrog@dk-yeoman.dk

Fra : Ole P. Bielefeldt

Dato : 29-11-02 20:17

Hej Ulrich,

FTM kan så lave et Alle-i-Et træ for en person. Du kan godt nok ikke vælge,
om du vil have indgifte ægtefæller med eller ej. De kommer altid med.

--
Ole P. Bielefeldt
Ry, Denmark