Frontpage upload
Fra : carsten

Dato : 04-03-01 03:22

Hej med jer.
Jeg har store problemer når jeg prøver at uploade med frontpage (både http
og ftp). Det er kun 1 gang ud af 30 jeg kommer igennem og får filerne uppet.
Hvad gør jeg forkert?
Siden er en tipsside hvor vi tipper om alt muligt. Tag i øvrigt et kig på
siden og meld dig ind hvis du har lyst - det er gratis.

--
\\ ~ ~ //
(@ @)

Fra : carsten

Dato : 04-03-01 03:27

Jeg upper i øvrigt til Tripod.
Jeg har FP extentions enabled.

--
\\ ~ ~ //
(@ @)

Fra : Andreas Paasch

Dato : 05-03-01 00:53

Carsten,

at uploade via FTP til en server med Server Extensions installeret er ikke
lige den geniale løsning !!!!
FTP upload knalder dine SE, du skal bruge http-protokollen.
Kontakt Tripod for at få dine SE reinstalleret ... efterfølgende brug kun
http.
Har du stadig problemer med upload, er det et mellemværende mellem dig og
tripod, og ikke en fejl i FP.
..... kunne også skyldes din ISP i øvrigt.

Mvh.
Andreas Paasch

[snip]

Fra : Rene Aalborg

Dato : 08-03-01 11:15

Hej Carsten

Inden du vil uploade/udgive, så log dig in på din konto via din browser
først. Det hjælper for mig.

Webhilsner

René Aalborg
http://juleelsker.tripod.com