Irriterende PopUp vinduer
Fra : Rudy Madsen

Dato : 29-11-02 09:45

Hej alle kloge i genne ng.

Kan man fjerne disse irriterende popup vinduer fra sin browser?

Jeg har ADSL og er til stadighed irriteret over, at der hele tiden popper
vinduer op, som er reklamer for det ene og det andet. Jeg har slettet mine
cookies, det hjalp ikke.

Hvad skal jeg gøre?

(måske stifte en forening til fjernelse af mennesker bag popup-reklamer

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 29-11-02 10:55

Rudy Madsen wrote:

> [...]
> vinduer op, som er reklamer for det ene og det andet. Jeg har slettet mine

Mozilla har vist en blokeringsmekanisme til pop-up-vinduer.

http://mozilla.org/

--
Jonas Koch Bentzen

Fra : Martin Christensen

Dato : 29-11-02 11:07

Fra : Leony

Dato : 29-11-02 11:53

"Rudy Madsen" <rudy.madsen@educase.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man fjerne disse irriterende popup vinduer fra sin browser?

Du kan installere en pop up killer:
http://tucows.worldonline.dk/adkiller95_default.html
Selv bruger jeg denne:
http://software.xfx.net/utilities/popupkiller/

> (måske stifte en forening til fjernelse af mennesker bag
> popup-reklamer

Forbrugerombudsmanden kigger vist på sagen lige for tiden.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Henrik Bøggild

Dato : 29-11-02 18:09

> [...]
> cookies, det hjalp ikke.
>
> Hvad skal jeg gøre?
>
> (måske stifte en forening til fjernelse af mennesker bag popup-reklamer

Jeg bruger Free Surfer, hvilket fungerer upåklageligt. Fjerner 99,9% af alle
pop ups. Se http://www.emsproject.com.

Henrik

Fra : Peer Møller Hansen

Dato : 30-11-02 20:55