ECS K7SEM
Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 29-11-02 09:51

Jeg har også skrevet op det i en anden tråd .... men det kan godt være det
forvire
der har været omtalt negativ af en andet ECS MB

men hvadså med ECS K7SEM

Det kort er der mager der laver Pc'er ud fra idag

--
Hilsen Kai

(fremtids hjemme side .... WWW.ABOU.DK)

Fra : John

Dato : 29-11-02 14:35

Hej

Jeg har selv lige købt sådan et board, jeg må sige at det virker
upåklageligt, Win XP finder selv alle enheder på boardet, jeg har monteret
en 750 Duron som jeg købte brugt, jeg fandt ud af at man ikke skal sætte
Freq. inde i bios til 133/133/33, når man bruger den CPU fordi så kan du
ikke starte maskinen igen, dog er der en løsning på det, ved at Clear'e
Cmos, så kommer der liv i fyren igen, derefter skal man så have rettet alle
biosindstillinger til igen da de nu er tabt efter reset af Cmos

PS : det board er alletiders til lab/værkstedsbrug, da man let kan komme til
at montere og afmontere hardware i soklerne når der ikke er noget monteret
ekstra, alt er jo onboard, lige med undtagelse af CPU + køler og RAM !
Mit eget er monteret på min værkstedstavle uden kabinet

V.H John ( tilfreds ECS ejer )

Fra : Snippermanden

Dato : 29-11-02 15:42

"Kai L J Rasmussen" <klr@pc.dk> wrote in message
> [...]
> der har været omtalt negativ af en andet ECS MB
>
> men hvadså med ECS K7SEM
>
> Det kort er der mager der laver Pc'er ud fra idag

Som jeg skriver har jeg ikke hørt om generelle fejl ved dette board (som er
baseret på et andet chipset end K7S5A). Ydelsen må dog forventes at være i
bund - grænsende til uacceptabel.

mvh,
Snippermanden

Fra : John

Dato : 29-11-02 17:25

ja, det slår ikke nutidens hastigheder sammenlignet med andre boards ....der
er jeg enig !

John