Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Black and White
Fra : max

Dato : 29-11-02 08:23

Så skulle der være nogle S/H billeder..
www.maxarte.subnet.dk
mvh max

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 29-11-02 08:53

Sådan max
de s/h er bare rigtig flotte
venlig hilsen
Flemming Aagaard
"max" <maxartz@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:1BEF9.47631$HU.3269337@news010.worldonline.dk...
> Så skulle der være nogle S/H billeder..
> www.maxarte.subnet.dk
> mvh max

Fra : www.analogfoto.dk L ~

Dato : 29-11-02 11:08

Hej

Det er dejligt at se rigtige billeder, hvor motivet træder frem, og det ikke
er flotte farver der dominerer.

Smukt !

God weekend.

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : max

Dato : 29-11-02 17:06

> Hej
>
> Det er dejligt at se rigtige billeder, hvor motivet træder frem, og det
ikke
> er flotte farver der dominerer.
>
> Smukt !
>
> God weekend.
>
> --
> Venlig hilsen / Best regards
>
> Leif Langgaard. E- Mail: langgaard@klarupnet.dk

Tak for anmeldelsen, Leif - men du må lige forklare hvad du
mener med rigtige billeder.. Jeg syns selv de ligner noget der
er fremkaldt i en for gammel og for varm D-76 i for lang tid..
Det er det så ikke, de er startet som flad farvede 800 iso digital
billeder, konverteret og bearbejdet i det digitale mørkekammer..
Det er ikke Bill Brandt eller Hass,men måske lidt der hen ad..
mvh max

Fra : www.analogfoto.dk L ~

Dato : 29-11-02 17:28

Hej

Jeg er bedøvende ligeglad med hvordan billederne er lavet, jeg ser kun på
resultatet,
og den lidt grumsede effekt virker utroligt godt på disse billeder.

Det er svært for mig at bedømme billederne yderligere, da jeg ikke har så
meget tid.

Men spændende er de !
--
Venlig hilsen / Best regards