Ny Mobil Side
Fra : SBrandsborg

Dato : 28-11-02 06:35

Hejsa alle mobil freaks hehe

Jeg er ved at starte en ny mobil side og vil lige høre om i har nogle fede
ider til hvad den kan indeholde???

~SBrandsborg
MSN: mouseman_16@hotmail.com

Fra : Claus E Beyer

Dato : 29-11-02 07:14

"SBrandsborg" <mouseman_16@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa alle mobil freaks hehe
>
> Jeg er ved at starte en ny mobil side og vil lige høre om i har nogle fede
> ideer til hvad den kan indeholde???

Jeg synes at den skal indeholde links til / beskrivelser om taletidskort hos
mobiloperatørerne i de lande som danskerne rejser mest til. Det vil være
en fordel hvis man hjemmefra nemt kan orientere sig om priser på startsæt
og opladning samt gyldighed på taletidskort i udlandet.

Det er alt for dyrt at modtage opkald på sin danske mobil i udlandet, så
derfor har jeg efterhånden anskaffet mig taletidskort i 5-6 lande.

Claus

Fra : Dennis Nielsen [9400~

Dato : 29-11-02 11:31

Hej...

Har en ide om en side hvor man kan tjekke imei nummeret. Det ville sq være
fedt at kunne logge sig på nettet, tjekke telefonen man er ved at købe, og
så enten sige "okay" eller "forsvind" til sælgeren....!!!!

Just an idea...

Dennis Nielsen

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 29-11-02 19:37

Dennis Nielsen [9400] <Dennis_Nielsen@stofanet.dk> wrote:
> Har en ide om en side hvor man kan tjekke imei nummeret. Det ville sq
> være fedt at kunne logge sig på nettet, tjekke telefonen man er ved
> at købe, og så enten sige "okay" eller "forsvind" til sælgeren....!!!!

Du vil aldrig kunne bruge et sådant okay til noget. Der er jo
ingen som helst garanti for at ejeren har meldt IMEI-nummeret ind
til siden, da han fik stjålet telefonen. Han har muligvis kun meldt
det til politiet.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 29-11-02 19:48

"Per H. Nielsen" <phn@dkscan.dkx> wrote in message

> [...]
> ingen som helst garanti for at ejeren har meldt IMEI-nummeret ind
> til siden, da han fik stjålet telefonen. Han har muligvis kun meldt

Jeg kan ikke helt se problemet. Du sammenligner det IMEI, der står på
telefonens bagside med det, der står når du taster *#06# og så beder du
sælgeren om at skrive en kvittering til dig påført IMEI længere er den ikke.

--
mvh / k.r.
Kasper Grevsen

Fra : Dennis Nielsen [9400~

Dato : 30-11-02 10:24

Joh... for du er stadig skyld i hæleri, men hvis du kunne gå ind på en site
hvor man fik nogle samarbejdspartnere, eks. forsikrings selskaberne,
fabrikanterne af telefonerne, måske endda politiet, så ville siten være en
Kanon ide...

Dennis Nielsen

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:as8co5$36c$1@sunsite.dk...