Wireless Accespoint på Speedstream router/~
Fra : Anders Petersen

Dato : 28-11-02 22:35

En bekendt overvejer at få trådløs internetadgang fra sin laptop. Setup'et
er TDC ADSL - Speedstream router m. 4 port switch, hvoraf det ene stik er
brugt af en alm. pc.

Hvis man nu anskaffer sådan en her:
http://www.linksys.com/products/product.asp?grid=22&prid=429

- skal man så blot forbinde den i en af portene i Speedstreamen, så kører
det?

/Anders

Fra : Mads Bahrt

Dato : 29-11-02 17:36

Anders Petersen wrote:
> [...]
> http://www.linksys.com/products/product.asp?grid=22&prid=429
>
> - skal man så blot forbinde den i en af portene i Speedstreamen, så kører

Jo det burde virke, du skal bare lige være opmærksom på at der er
kompabilitetsproblemer mellem Linksys WAP11 version 2.2 og Linksys WPC11
version 3.0 (linksys' netkort). Men jeg har selv en WAP11 og er glad for
den, og hvis du undgår netop dette entkort er der ingen problemer.

MVH
Mads

Fra : Anders Petersen

Dato : 29-11-02 17:47

Mads Bahrt <mads_bahrt@hotmail.com> wrote in

> [...]
> WPC11 version 3.0 (linksys' netkort). Men jeg har selv en WAP11 og er
> glad for den, og hvis du undgår netop dette entkort er der ingen

Perfekt. Han har et HP-kort, så jeg siger bare, at han roligt kan købe sig
et access point.

Tak for hjælpen.

/Anders