Operatør logo
Fra : Mads P

Dato : 28-11-02 20:37

Jeg har skiftet mit operatør logo ud med eget design, men det gider jeg ikke
og se på mere.

Hvordan får jeg mit helt almindelige TDC logo tilbage igen?
Nokia 3330.

Mads P

Fra : Dan Molberg

Dato : 28-11-02 21:10

"Mads P" <massa@piilgaard.com> wrote in message
> Hvordan får jeg mit helt almindelige TDC logo tilbage igen?
> Nokia 3330.
Send dig et nyt... bare vælg en anden operatør end den du bruger f.eks
Sonofusk...

Fra : Th Frydensberg

Dato : 29-11-02 12:24

På en nyere Nokia-telefon :3310 og 3330 kan du taste for at slette logo
*#OPR0LOGO#
altså :
*#67705646#
ps der skal være sim kort i telefonen.........

Fra : g.g.sigurdsson

Dato : 02-12-02 16:02

Hvis du vælger "Master Reset" i telefonen kommer dit default network logo
tilbage.
mvh,
GGS