MS Windows
briani 27239
Ekstra skærm på win xp
Fra : Michael Jensen

Dato : 28-11-02 19:57

Hejsa

Jeg har lige tilsluttet en ekstra skærm til min bærbare. Men skærmen er bare
sort. Hvorfor?

Hvis jeg går ind i skærmindstillinger kan jeg se følgende:

Egenskaber for skærm -> Indstillinger:
Her vises en skærm, men teksten siger (flere skærme) på NVIDIA GeForce2
Go(Dell)

Egenskaber for skærm -> Indstillinger -> Avanceret -> Skærm:
Her kan jeg vælge "Plug and Play-skærm" og "Smile/KFC CA6748SL/CB6748SL"
som er den anden skærm.

Stadig intet billede på den externe skærm.

Kan mit grafikkort ikke klare det eller hvad?

Hilsen Michael
P.S. Det haster ret meget, så hvis I har svaret så tøv ikke

Fra : Brian Hansen

Dato : 28-11-02 22:56

> [...]
> som er den anden skærm.
>
> Stadig intet billede på den externe skærm.
>
> Kan mit grafikkort ikke klare det eller hvad?

Du har sikkert en tast som skifter mellem LCD, Eks. skærm eller begge. (Fn +
en anden tast).
Se om der ikke er nogen af F-tasterne du kan bruge sammen med Fn.

Brian

Fra : Michael Jensen

Dato : 29-11-02 00:08

"Brian Hansen" <blh@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Du har sikkert en tast som skifter mellem LCD, Eks. skærm eller begge. (Fn
+
> en anden tast).
> Se om der ikke er nogen af F-tasterne du kan bruge sammen med Fn.

Der reddede du lige musikken til julefrokosten imorgen. Mange tak.

Michael Jensen