Tina Siel - Lene Siel
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-11-02 19:32

LENE SIEL IKKE GLAD VED STORESØSTERS SUCCES

læs Se Og Hør idag

TINA SIELs KÆMPE SUCCES LANDET OVER MED DANSKTOP
Ja, Tina Siel er jo det helt store og kendte navn på den danske musikscene.
Hun spiller jo sammen med "Sir Duke" på landets store musiksteder. Hendes
dansktopmusik fræser ud i luften på bl..a. Dancing Palace i Thisted, men
også på mange andre musiksteder Jylland over. Vist nok også på Pigernes Kro
og Vinderup Kro. Så ved vi jo hvor det bærer hen.
Det tyder ifølge Se Og Hør ikke på at Lene Siel er særlig glad med
efternavns-fællesskabet med storesøster, måske p.g.a. af hendes
dansktopmusik, som Lene jo ikke rigtigt boltrer sig indenfor.
Men Lene må nok vænne sig til at storesøster løber med succesen. Det er
jo trods alt dansktop som folk vil have. Måske Lene i stedet kunne opnå en
lige så stor succes som storesøster hvis hun selv begyndte at spille
dansktop. I stedet for at være missundelig over Tinas succes. Hvis det altså
er det som er galt. Så dettt, jov-jov.

Hilsen Åge

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-11-02 20:55

On Thu, 28 Nov 2002 19:32:12 +0100, "Åge Halldorsson"
<halldorsson@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>lige så stor succes som storesøster hvis hun selv begyndte at spille
>dansktop. I stedet for at være missundelig over Tinas succes. Hvis det altså

De to søtre har altid konkurreret også da jeg gik i gymnasiet med den
lille Lene. Misundelse _er_ ern grim ting

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Peter E K

Dato : 29-11-02 03:56

> De to søtre har altid konkurreret også da jeg gik i gymnasiet med den
> lille Lene

Den _skulle_ du bare lige fyre af !?

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 29-11-02 16:06

On Fri, 29 Nov 2002 03:56:00 +0100, "Peter E K" <z@mailme.dkNOSPAM>
wrote:

>Den _skulle_ du bare lige fyre af !?

Yup

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 29-11-02 16:08

wrote:

>Den _skulle_ du bare lige fyre af !?

Men det var nu altså ikke fordi jeg føler mig speciel af den grund -
på nogen måde!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Uffe Holst

Dato : 29-11-02 10:36

In an article of 28 Nov 2002 Åge Halldorsson wrote:

> LENE SIEL IKKE GLAD VED STORESØSTERS SUCCES

Hehe... anden gang i dag jeg kommenterer et indlæg med: Misundelse er en
grim ting!

Hvorfor har folk dog så svært ved at glæde sig på andres vegne.

--
Uffe Holst

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-11-02 02:18

> LENE SIEL IKKE GLAD VED STORESØSTERS SUCCES
>
> læs Se Og Hør idag

Med den musikstil, som både Tina og Lene synger i, så har jeg lidt svært at
forstå din begejstring Åge. Du burde jo af alle, være fast støtte for dem
begge. Men jeg ved nu ikke om det er en på Se & Hør, som ved et uheld er
kommet til at høre den udsendelse der var med Lene, og som de så har valgt
at udlægge på deres sædvanlige rabiate facon. Så Åge, styr din glæde, der er
jo alligevel ikke nogen der lægger nogen større betydning i hvad de skriver.
Personligt tror jeg ikke Lene og Tina på nogen måder konkurrerer, da de jo
synger hver sin stil. Det var i hvert fald Lene's egne ord i radioen, og
der hørte man hende selv sige det, så det tror jeg passer bedre med
sandheden.

M.V.H....Benny..