gratis op. logo + ringetoner osv.?
Fra : / / dentro / /

Dato : 28-11-02 18:35

Findes det overhovedet ikke gratis nogen steder på nettet mere??

/ / dentro / /

Fra : Mich@el Christensen

Dato : 28-11-02 20:16

ring til oplysnigen og spørg.

Det er så lang tid siden du har kunnet det. Grunden til at der ikke er, er
at der er lavet en lov om dette. Det kan man finde hvis man prøver at søge
lidt på det. prøv google.com Det gør vi andre

Fra : / / dentro / /

Dato : 29-11-02 15:29

"Mich@el Christensen" <michaelmc@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

| ring til oplysnigen og spørg.

Eh? Du lyder ikke seriøs.

| Det er så lang tid siden du har kunnet det.

Ok, men jeg har først lige fået mobil for nylig.

| Grunden til at der ikke er, er
| at der er lavet en lov om dette. Det kan man finde hvis man prøver
at søge
| lidt på det. prøv google.com

Ok

| Det gør vi andre

Du lyder ret nedenladende. Bær lige over med mig da jeg er ny på
området.

/ / dentro / /

Fra : Mich@el Christensen

Dato : 01-12-02 21:11

Fra : / / dentro / /

Dato : 02-12-02 21:44

gratis?

Jeg omgås faktisk mennesker, som jeg snakker med :)

These are for you:

"?????"

/ / dentro / /

Fra : / / dentro / /

Dato : 29-11-02 19:05

"Mich@el Christensen" <michaelmc@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

| Grunden til at der ikke er, er
| at der er lavet en lov om dette.

Hvorfor er der egentlig det?

Fra : [DK]XoDeus

Dato : 29-11-02 13:38

Du kan få et gratis logo til din telefon på one.dk

Fra : / / dentro / /

Dato : 01-12-02 18:11

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse

| Findes det overhovedet ikke gratis nogen steder på nettet mere??

Der må sq da være et eller andet land hvor man kan få dem gratis??

Fra : Mich@el Christensen

Dato : 01-12-02 21:09

Så vidt jeg ved er det pga noget med ophavsret.

Fra : Mich@el Christensen

Dato : 02-12-02 22:10

UNDSKYLDER MANGE GANGE AT JEG HJALP DIG. DETTE SKER ALDRIG MERE. DU KAN
HJÆLPE DIG SELV FRA NU AF. TAK!!! ¤¤

!

----

Fra : Susanne