float: left
Fra : rasmus carlsen

Dato : 28-11-02 18:46

Jeg har to elementer i en div .. den til venstre har egenskaben float: left
.... men hvis man resizer vinduet tilstrækkelig meget ryger det højre element
ned under det venstre ... kan man undgå det??

ras

Fra : Niels Andersen

Dato : 28-11-02 19:07

rasmus carlsen wrote in <3de65649$0$152$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>:
> Jeg har to elementer i en div .. den til venstre har egenskaben float:
> left ... men hvis man resizer vinduet tilstrækkelig meget ryger det højre
> element ned under det venstre ... kan man undgå det??

Den eneste måde er at sørge for, at der er plads til, at de kan være ved
siden af hinanden. Det gøres fx. ved at angive relative størrelser, eller
måske placere dem i noget der har fast størrelse, så der i stedet kommer en
vandret scrollbar.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : rasmus carlsen

Dato : 29-11-02 10:17

> [...]
> måske placere dem i noget der har fast størrelse, så der i stedet kommer

- ok, takker

ras