Gamle fotos søger et hjem
Fra : Michael Olsen

Dato : 28-11-02 18:22

Kære gruppe.

Forleden fandt jeg hos en antikhandler en samling ældre slægtshistoriske
fotos. De var så velforsynede med oplysninger, at jeg besluttede at købe
samlingen i håb om at bringe dem sammen med de rette efterkommere.
Tag et kig på http://www.voldmestergade.dk/Gamlefotos/Kartotek/Kartotek.htm
om du kender personerne.

mvh Michael Olsen

Fra : Michael Olsen

Dato : 29-11-02 18:39

Kære gruppe

Tingene går stærkt her i gruppen, og billederne har nu fundet deres rette
ejer. Tak til alle, der kiggede forbi på hjemmesiden, og tak til dem, der
gav mig spor i den rigtige retning.

Billederne vil snarest blive fjernet fra min hjemmeside.

mvh Michael Olsen